Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Bara7 skrev:Rudolf91, då misstänker jag att du är där innan tuppen är uppe, eller hur?!
Ibland vaknar jag tidigt och bland efter 10:00, vilket gör att jag är där mellan 10-12, allt hängande på vad som hänt på kvällen innan. Tyvärr är det halv storm denna helgen enligt väderkartan, men som tur är ligger banan riktigt skyddat så där är väl vindstilla som vanligt.
Bara7 skrev:Rudolf91, då misstänker jag att du är där innan tuppen är uppe, eller hur?!
Ibland vaknar jag tidigt och bland efter 10:00, vilket gör att jag är där mellan 10-12, allt hängande på vad som hänt på kvällen innan. Tyvärr är det halv storm denna helgen enligt väderkartan, men som tur är ligger banan riktigt skyddat så där är väl vindstilla som vanligt.
Vi kanske ses på söndag
Nitro skrev:Då är det bra att ha en Rudolf som har förberett banan i god tid med vindvimplar
Rudolf91 skrev:Nitro skrev:Då är det bra att ha en Rudolf som har förberett banan i god tid med vindvimplar
Vimplar?? jag som har hört att de stora grabbarna gått över till att slänga en näve diaboler i luften för att kollar vart det blåser...
bjosse skrev::x Ja, här sitter jag på läktarplats till jag är opererad. Lika kul som en rotfyllning. Skönt att ni håller ställningarna. Kan någon ana hur j-a irriterande att ha en bössa hemma i en månad och inte ens kunna provskjuta? Sux
bjosse skrev:Jo, det hoppas jag verkligen. Just nu känns det som att kattens nio liv börjat sin nedräkning. Och det är ju liksom inte riktigt jag......
david_ujj skrev:Hej, letar efter ett ställe på vettigt avstånd från Malmö som skjuter mer luft än det görs på spillepengen. Hur är det för nybröjare att prova komma ut och skjuta hos er i Björnstorp? Mvh/David
david_ujj skrev:Hej, letar efter ett ställe på vettigt avstånd från Malmö som skjuter mer luft än det görs på spillepengen. Hur är det för nybröjare att prova komma ut och skjuta hos er i Björnstorp? Mvh/David
david_ujj skrev:ok, så det är mer eller mindre bara att åka förbi och se om någon är på plats under helg kring 10-13?
Tack för erbjudandet Rudolf91, jag skjuter dock med "typ" samma model. Har en Indy konverterad till Bobcat i kaliber .30 och även en sako quad .22lr.
Kommer även inom snar framtid skjuta impact .22, vore kul att skjuta på en bana där jag inte är enda luft-entusiasten.
david_ujj skrev:ok, så det är mer eller mindre bara att åka förbi och se om någon är på plats under helg kring 10-13?
Tack för erbjudandet Rudolf91, jag skjuter dock med "typ" samma model. Har en Indy konverterad till Bobcat i kaliber .30 och även en sako quad .22lr.
Kommer även inom snar framtid skjuta impact .22, vore kul att skjuta på en bana där jag inte är enda luft-entusiasten.
Bara7 skrev:Tack för en bra dag, mycket kul snack. Var tvungen att sticka iväg för att köra ungarna till kalas. Stockens inställningar kändes riktigt skön och det var en fröjd att skjuta stående idag. Vi ses nästa gång.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster