Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
jacktone skrev:Kan någon länka en sprängskiss för hatsan modell 70 ?
Dbfreak skrev:Hej
Jag söker efter en sprängskiss till Hatsan dominator 200w, kan någon hjälpa mig med en sådan?
Patrik skrev:Dbfreak skrev:Hej
Jag söker efter en sprängskiss till Hatsan dominator 200w, kan någon hjälpa mig med en sådan?
För att följa länken så måste du registera dig.
atte69 skrev:PS glöm inte stoppa in en kortare sprint som ersätter den som sitter där annars flyger trycket isär=mycket merjobb
atte69 skrev:Nr 112 ca 8-10 mm lång.tryck ut den långa med den kortare o vid montering ...tvärt om ...
dcp416 skrev:söker skiss till gladius kan kanske funka med en till bullbossen,, har problem med dendär jävla hammer searen och fjädern
sälstryparn skrev:dcp416 skrev:söker skiss till gladius kan kanske funka med en till bullbossen,, har problem med dendär jävla hammer searen och fjädern
Har mejlat fondprodukter om skiss till Bullboss , de hänvisar till turkarna , som lovat skicka en lite senare .
När detta "lite senare" infaller är dock i skrivande stund oklart
dcp416 skrev:sälstryparn skrev:dcp416 skrev:söker skiss till gladius kan kanske funka med en till bullbossen,, har problem med dendär jävla hammer searen och fjädern
Har mejlat fondprodukter om skiss till Bullboss , de hänvisar till turkarna , som lovat skicka en lite senare .
När detta "lite senare" infaller är dock i skrivande stund oklart
frågade turkarna först,, å det var en vecka sedan,, dom är urkassa på att svara
Återgå till Sprängskisser & Manualer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst