Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
paul_sweden skrev:Ah men..Jag då?? Jag vill också vara medMen nu har jag ju ingen Hw bössa.
Men det ska vi rätta till snart.
Jag sålde min Gamo igår och ska lägga ut min Meteor till försäljning, så från och med nu är jag spekulant på en HW97K. Så om någon har en liggande till ett bra pris så hör av er. Annars får det bli en ny..
trident01 skrev:paul_sweden skrev:Ah men..Jag då?? Jag vill också vara medMen nu har jag ju ingen Hw bössa.
Men det ska vi rätta till snart.
Jag sålde min Gamo igår och ska lägga ut min Meteor till försäljning, så från och med nu är jag spekulant på en HW97K. Så om någon har en liggande till ett bra pris så hör av er. Annars får det bli en ny..
Du blir medlem så fort du kan uppvisa ett kolli.nr från posten eller en sms-avisering
G0LI4T skrev:får man vara med i klubben om man har en HW77 ?
trident01 skrev:Ryck nu lite maskrosblad nu alla ni som tvekar inför ett köp av HW bössa och blir det ett "inte" då sista bladet är ryckt så är det bara att plocka en blomma till tills svaret blir positivt.
streamcap skrev:Såklart ska väl alla också presentera idolbilder på sina skönheter, min egen kommer så fort jag kommit hem.
(Hmm, skrev det här på telefonen, och den hade inte "idolbilder" i ordlistan - den föreslog istället "hotbilder"...)
Användare som besöker denna kategori: karhuerik och 5 gäster