Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Hammer and tong skrev:Fattar noll bara en massa om ett visst fabrikat
Hammer and tong skrev:FAN blir lite putt på forumet det enda som räknas här är HW ...fantastiskt tråkigt ...
ahayeah skrev:HW är ju inget dyrt märke. Bara bra grejorna som kan förbättras till riktigt bra. Ang utseende är det ett av det mer konservativa märkena och nån julgran har de nog inte..
När det gäller nostalgi från 70 talet så finns det ju nästan för mycket sånt här, inte minst om man börjar snacka FWB 300...
De som blir spolade är ju inte udda märken utan stora mainstremmärken som pumpar ut diverse lågkvalitevapen.
Slutligen är det ju inte "forumet" som tycker något utan enskilda medlemmar.
bjerka skrev:för min del så får man ha vilket jävla luftgevär man vill, det skiter jag fullständigt i. Det är upp till var och en, men sen håller jag med Om att forumet ibland skulle kunna döpas om till HW forum.
Men faktiskt så bryr jag mig inte om det heller.
Hammer and tong skrev:FAN blir lite putt på forumet det enda som räknas här är HW ...fantastiskt tråkigt ...är det inte dax att döpa om forumet till weihrauch eller HW .....den andra ursprungliga fabriken så som Diana Slavia BSA och kina bössa som car vanligt förr får man inget som helst gensvar.
Allt som tas hänsyn på måste ha ett välkänt fabrikat om det är udda fabrikat så blir man spolad...nä märkes bössa ska det vara och den bör kosta massor med pengar och vara hipp ...men vafan en nostalgi bössa från 1970 typ är fan så mycker roligare än en rymdbössa som ser ut som en julgran ...fan så tråkigt att väkomna nya medlemmar till förnedring om dem inte har HW.
Archon skrev:....HW är väldigt bra på att tillverka produkter av hög kvalitet till ett rimligt pris.....
dagevert skrev:Archon skrev:....HW är väldigt bra på att tillverka produkter av hög kvalitet till ett rimligt pris.....
Og de fleste andre produsenter er flinke til å ta NESTEN like mye betalt som HW, uten å levere tilsvarende kvalitet.
Hammer and tong skrev:FAN blir lite putt på forumet det enda som räknas här är HW ...fantastiskt tråkigt ...är det inte dax att döpa om forumet till weihrauch eller HW .....den andra ursprungliga fabriken så som Diana Slavia BSA och kina bössa som car vanligt förr får man inget som helst gensvar.
Allt som tas hänsyn på måste ha ett välkänt fabrikat om det är udda fabrikat så blir man spolad...nä märkes bössa ska det vara och den bör kosta massor med pengar och vara hipp ...men vafan en nostalgi bössa från 1970 typ är fan så mycker roligare än en rymdbössa som ser ut som en julgran ...fan så tråkigt att väkomna nya medlemmar till förnedring om dem inte har HW.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster