Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Hehe låter som hemma hos mig. Bössor går ju att sälja men prova sälj gardiner brukar säga till hon.Henno3 skrev:Fantastisk referenstråd att visa för sambon när hon menar att det skenat för en "småhandlare" som mig!!
Jag är en som smyger till postens utlämningsställe då hon är på jobbet. På frågan -"är den ny" blir svaret alltid -"Nej, nej, den har jag haft länge, ett fynd, tänkt sälja den snart. Japp, det blir givetvis med saftig vinst vettu"!
-"Tjänar du något på dom där"? -"Jajamen, jo det är bra vinster i detta, köper billigt o säljer dyrt vettu"!
Kan väl ärligt säga att hon inte tittat uppe på bakre hyllan samt bakom den bakre lådan i min lilla skrubb, då hade hon nog fasen fått en hjärnblödning!!
Sammanfattningsvis är det bara en fråga om LIVSKVALITET!!!
PLUTTE skrev:Hehe låter som hemma hos mig. Bössor går ju att sälja men prova sälj gardiner brukar säga till hon.
Leopold skrev:Vi kom fram till att vi inte spenderat tillräckligt, jag och min TopGunn. Hon behöver en lätt och exakt pcp-bössa och det har vi inte idag. Så det blir att ta vägen förbi Hurricane och prova ut något som kan passa henne.
Visst HW30s är ett vapen hon gillar vikt/balansmässigt men det är inte helt lätt att få till montaget av de sikten hon vill ha för att trivas 100%. Därför blir det nu att kolla efter lämpliga pcp.
gnoer skrev:Ja et är inte dåligt det med en C1,har du pilar ? annars sitter det mesta kvar i huvudet å det är så svårt att skriva när andra som vet bättre ska har stora planer,då kliver jag åt sidan.
För att följa länken så måste du registera dig.
Bjuder på en bil ur luftpistols skåpet.det blir nog svårt för nån att få samma samling nu,jag började
1962 att samla luft o krut vapen,det har gett mig mycket genom åren.
Leopold skrev:Vi kom fram till att vi inte spenderat tillräckligt, jag och min TopGunn. Hon behöver en lätt och exakt pcp-bössa och det har vi inte idag. Så det blir att ta vägen förbi Hurricane och prova ut något som kan passa henne.
Visst HW30s är ett vapen hon gillar vikt/balansmässigt men det är inte helt lätt att få till montaget av de sikten hon vill ha för att trivas 100%. Därför blir det nu att kolla efter lämpliga pcp.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster