Vilken fantastisk dag det blev!
Jag är mer trött än vanligt men vad gör det?
Vin i glaset och 160 bilder att välja på till detta inlägg, vad kan man mer begära?
Vi tar det från början!
Grisarna på kanelen höll koll på allt hela dagen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag gjorde upp en eld innan alla kom!
Det är mysigt och sen var det inte så varmt heller...
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Jag i mitt eget paradis med min frukost!
(Åt faktiskt ett par bananer också...)
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Tavlan med alla scorecards för de olika klasserna var så klart klar och redo!
För att följa länken så måste du registera dig.Nya tavlor sattes ut. Svårt annars, med gamla hål....
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan började inskjutningen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.TopShot rengjorde mini-murrikorna så det skulle vara klart inför lunchgrillandet!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Tävlingsflaggan sattes upp av Ulf och AnnaMaria!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Efter en samling vid elden med genomgång av säkerhet, tävlingsregler och annan information så blåste vi igång tävlingen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Inskjutningen pågår hela dagen!
Här är det Ebba med mor och far AnnaMaria och Crowhunter som testar bössorna!
Det brukar alltid vara en intern familjestrid mellan dem.
Ebba skjuter oftast i vuxenklassen och gör det med glans!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vi tickade igång....
För att följa länken så måste du registera dig.Vedman visar Emil, vår nyaste medlem, vilka klasser som finns och vad som är vad!
För att följa länken så måste du registera dig.De gick första klassen tillsammans och Vedman instruerade och visade!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Första skotten i första tävlingen!
Så KUL!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Tor hjälper pappa Scrubl med linan!
För att följa länken så måste du registera dig.Solen värmde mer och mer!
Spänningen och temperaturen steg allt eftersom timmarna passerade...
För att följa länken så måste du registera dig.Jag njuter av mina bilder!
Värme, skytte, gemenskap, skratt, bus, kärlek!
För att följa länken så måste du registera dig.Finaste kudden!
För att följa länken så måste du registera dig.Tor inspekterar banan....men varför han kniper igen ögonen vet jag inte!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Nytt för i år är lite tydligare instruktioner vid varje skjutstation.
Vedman fixade!
Hihi!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Fler skyttebilder:
TopShot:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Leffe357:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vedman:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Här blev det träff och fallmålet föll en millisekund efter jag tog bilden...
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Crowhunter:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ebba:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Scrubl:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Emil:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ulf:
(Första klassen han sköt, innan han avlossade första skottet: -"Är det här min bössa"?

)
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Å så jag!:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Här kollas läget innan det är dags för hamburgare!
För att följa länken så måste du registera dig.Det var länge sedan en hamburgare smakade så gott!
Jag var nog hungrig!
Men vissa är "råare" ändå.....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Lite tillbehör!
En lina, sex och smekande vindar!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Scrubl med dotter Nova!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag, njutande och lycklig....eller nåt!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vår vackra bana!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vantar behövdes i början av dagen, nästan täckbyxor!
Sedan steg temperaturen på alla sätt och bikinivädret infann sig............nästan!
För att följa länken så måste du registera dig.Mossa kan växa på de mest märkliga ställen....
För att följa länken så måste du registera dig.Leffe357 i lövverket!
Så poetiskt och vackert!
För att följa länken så måste du registera dig.Myror kan vara spännande!
För att följa länken så måste du registera dig.Så jag tog fram mitt macro-objektiv och vem dök upp?
Jo, ROGER!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Å så ett lik, en mygga tog sitt sista andetag!
Så går det när man försöker suga!
För att följa länken så måste du registera dig.BoGunnar fick ett ben för att vara tyst!
Det hjälpte inte såååå bra!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vi ligger lite efter er där nere men oj vad vackert det är här nu!
För att följa länken så måste du registera dig.Aouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Dagens vinstbord!
Fru Vedmans kvarvarande keramik!
Bara plocka, alla som deltar får välja!
För att följa länken så måste du registera dig.Ulf i sin finfina kepa!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Så, då avslutade vi tävlingen!
AnnaMaria förkunnade dagens resultat, glad över sin egen vinst, förgrymmad över makens segrar.....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Nu är allt över!
10 tävlande, 6 andra besökare!
1 BoGunnar!
Lyckat är bara förnamnet!
Vi har utvärderat banan inför kommande sommarfest då vi tävlar i dagarna två!
Några småsaker som ska fixas men annars var allt perfekt!
Jag vet inte....men det känns liksom i magen hur bra vi är!
Kram alla!

Här kommer tävlingsresultatet också:
För att följa länken så måste du registera dig.