Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Du lever bara en gång Batti!
Sälj något annat och unna dig detta
Batistuta skrev:Sälja något blir svårt jag vill bara ha och ha
Kapten Kamin skrev:Ser inte ut att vara en fältmässigt justerbar hamster på denna.
Jag kan inte begripa att man gör en renodlad, dedikerad FT-rigg utan detta som standard.
Batistuta skrev:Någon mer som suckar djupt och tittar efter i plånboken
gubbe skrev:Batistuta skrev:Någon mer som suckar djupt och tittar efter i plånboken
Pris?
Batistuta skrev:![]()
![]()
€3,150
![]()
janned skrev:...så jag bytte ut den mot denna..gjord av en bit kedja jag slog ut sprintarna på och ersatte med skruv och mutter,en bit plattjärn som fäste...blev riktigt bra ! Jag har inte spänt skruvarna allt för hårt så man kan trycka till den över axeln i dom olika ställningarna, så sitter man fast riktigt...känns riktigt nice !
gubbe skrev:Smart.![]()
gubbe skrev:Den ser läcker ut din bössa. Och smäcker. Förstår inte att den kan väga 6,3 kg.
Förstår inte hur en skytt kan väga så lite!?janned skrev:gubbe skrev:Den ser läcker ut din bössa. Och smäcker. Förstår inte att den kan väga 6,3 kg.
Jag ställde mig på vågen..80,3 kg...med bössa 86,4..förlåt 6,1 kg blir det ju![]()
Med sikte och hamster...väger ju 4,2 utan nånting, så visst, där landar vi
Bara7 skrev:Förstår inte hur en skytt kan väga så lite!?janned skrev:gubbe skrev:Den ser läcker ut din bössa. Och smäcker. Förstår inte att den kan väga 6,3 kg.
Jag ställde mig på vågen..80,3 kg...med bössa 86,4..förlåt 6,1 kg blir det ju![]()
Med sikte och hamster...väger ju 4,2 utan nånting, så visst, där landar vi
A Nilsson skrev:Gillar den där kedjan, är det en vanlig mc-kedja?
A Nilsson skrev:Gillar den där kedjan, är det en vanlig mc-kedja?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster