Leopold skrev:Kom ihåg att posta tavlor när ni kommenterar i denna tråd, notera denna tråds speciella regler. Nu får jag bli en tavla skyldig i morgon bara för det... haha

Inga bra tavlor idag,blåste och började snöa precis när jag var klar att börja skjuta men sköt ändå för jag ville testa några nya burkar som kom idag.
(Får såklart göra om testet igen när jag inte huttrar

)
Ca 14m med stöd,Hw 50 .22 ,Gamo 3-12x44.
Började med 10xFtt ;
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan
AAFörst en 5-grupp för att blya om pipan sedan en x10
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan Exact dessa sköt jag direkt efter
AA,dock var dessa mycket blankare än de andra sorterna så verkar vara annan blymix i dessa,gick sämre åxå.
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan FX 3x5,den tätaste sköt jag först sen den över,såg att den öppnade sig så sköt en till för att bekräfta att den går sämre när den blyat om.
För att följa länken så måste du registera dig.Avslutade med Express som är den jag brukar skjuta med 1x10
För att följa länken så måste du registera dig.Express verkar gå bäst, men jag får göra ett bättre test när det är varmare så man känner fingrarna bättre o inte huttrar, det var några skott jag skakade bort eller "tappade" eftersom jag drog för långt när jag skulle gå till "dragläge", jag justerade avtrycket för ett tag sedan o har inte skjutit många skott efter det.