Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Rudolf91 skrev:Sedan var det en riktigt trevlig upplevelse att få se er fina stuga och testa på 50m banan med alla roliga mål som fanns, sketakul![]()
Synd att banan inte bor närmare mig![]()
Vi ses
Rudolf91 skrev:Tack börne det låter lockande.
Tivolikritorna missade jag, hela boden var ju full av kuligheter
börne skrev:Rudolf91 skrev:Tack börne det låter lockande.
Tivolikritorna missade jag, hela boden var ju full av kuligheter
Har även lite egna grejor i bilen som jag alltid tar hem så det inte riskerar att försvinna![]()
Kritorna är skoj på 50 meter dom ligger dock på golvet i röran, där är ett stort behov av städning vilket kommer ske nästa helg
Jimmy85 skrev:Man får väl se till o köpa sig en bysse o bli medlem
Batistuta skrev:En trevlig polis hälsade på ikväll på banan, troligen framtida medlem![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Batistuta skrev:En trevlig polis hälsade på ikväll på banan, troligen framtida medlem![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Ville han bara snacka om medlemskap eller va det nåt annat? Han verkar ju ha varit i tjänst då han körde tjänstefordonet!
Batistuta skrev:Han ville bli medlem inget annat.
Leopold skrev:Helt rätt, man ska träna FT även när det blåser.
börne skrev:Snart är det tävling också & att träna seriöst känns som att det bara blir mindre & mindre med den saken
Nitro skrev:Jo träna behöver vi alla göra.
börne skrev:Usch... blir regnkläder nu på lördagens arbeteHatar verkligen regn, det tar död på mitt humör
![]()
SMHI brukar ju ha fel, får hoppas på en helomvändning vad gäller prognosen.
börne skrev:Nitro skrev:Jo träna behöver vi alla göra.
får väl hoppas man får tillbaka lusten
börne skrev:Nitro skrev:Jo träna behöver vi alla göra.
Vet inte ens om jag vill träna seriöst... blir nog ett mellanår för egen del vad gäller det, får väl hoppas man får tillbaka lusten till att nöta mer seriöst igen! Just nu lockar gemenskapen, skitsnacket, korvgrillningen & avslappnat skytte mer än den "mer seriösa" träningen. Har märkts i ammoförrådet senaste tiden, knappt gjort av med nåt bly
Batistuta skrev:Fan vad du gnäller se till o få nåt
Rudolf91 skrev:så roligt har ni väl för jämnan.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster