Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dudda skrev:Fasen vad bra det känns att höra det, synd med väntetiden bara. Någon här som monterat v-mac kit eller maccari? Kan man göra det utan en fjäderkomprimator?
Dudda skrev:Tack återigen för svaren. Efter en eventuell uppgradering av fjädern, vad kan man förvänta sig för max skjutavstånd på ölburkar? Hur långt kan man skjuta utan att behöva sikta över målet?
Det är fruktansvärt att vänta, tack och lov finns det mycket kul läsning på detta forum, dock har jag inte hittat något om just skjutavstånd mm.
"Skjut inte upp det du kan skjuta ner idag" Må väl
pio skrev:Dudda skrev:Tack återigen för svaren. Efter en eventuell uppgradering av fjädern, vad kan man förvänta sig för max skjutavstånd på ölburkar? Hur långt kan man skjuta utan att behöva sikta över målet?
Det är fruktansvärt att vänta, tack och lov finns det mycket kul läsning på detta forum, dock har jag inte hittat något om just skjutavstånd mm.
"Skjut inte upp det du kan skjuta ner idag" Må väl
Jag skjuter sockerbitar på 30m med mitt HW77, å det är inga direkt problem att träffa dom!! Har inte skjutit på längre avstånd, men det blir bra med effekt i det om du byter fjäder...
Mitt kikarsikte är detta... För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster