Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:När kommer filmen Janne... har ju laddat med popcornen
janned skrev:börne skrev:När kommer filmen Janne... har ju laddat med popcornen
Håller på att ladda upp den nu.....den kommer..men det går inte fort
janned skrev:Liten video från Vårlaxens andra runda med lite olika skyttar![]()
Ursäkta min något spretiga kameraföring ibland...![]()
Lasse skrev:Hej på er![]()
Ser ut som om ni hade en mycket lyckad tillställning, synd att jag hade förhinder denna gången.
Jag behöver IIDnr och klubbtillhörighet på skyttarna om det skall bli godkända resultat.
janned skrev:Liten video från Vårlaxens andra runda med lite olika skyttar![]()
Martin skrev:janned skrev:Liten video från Vårlaxens andra runda med lite olika skyttar![]()
Är det OK att länka till denna på ftsverige.org sidan?
mvh Martin
janned skrev:Martin skrev:janned skrev:Liten video från Vårlaxens andra runda med lite olika skyttar![]()
Är det OK att länka till denna på ftsverige.org sidan?
mvh Martin
Självklart
janned skrev:Självklart
Rudolf91 skrev:Det blev som jag trodde, min hustru sniffade fram remmen. Jag hade hängt det på ett, just då, i mitt tycke smart ställe för att torka.
Leopold skrev:Rudolf91 skrev:Det blev som jag trodde, min hustru sniffade fram remmen. Jag hade hängt det på ett, just då, i mitt tycke smart ställe för att torka.
Ja vad vore vi utan dessa "bättre hälfter" etc benämningar på vettigt folk som har koll på saker och ting...
börne skrev:Leopold skrev:Rudolf91 skrev:Det blev som jag trodde, min hustru sniffade fram remmen. Jag hade hängt det på ett, just då, i mitt tycke smart ställe för att torka.
Ja vad vore vi utan dessa "bättre hälfter" etc benämningar på vettigt folk som har koll på saker och ting...
En fördel med att vara själv... man har stenkoll på alla prylar
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst