Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
poho skrev:börne skrev:janned skrev:men kom du när du vaknat bara![]()
Haha... vågar du säga så![]()
Jag ska försöka va där ungefär vid 8:00, får väl gå upp som vanlig arbetsdag![]()
Har vi kol/tändvätska till korven på lördag?
Jag satt en påse kol nere i stugan förra helgen.
börne skrev:Vi skulle behöva fler med skruvdragare från MSG som hjälper till att riva banan efter tävlingen imorgon, min visade sig tyvärr vara helt slut & tar ingen annan med har vi bara janneds skruvdragare = vi får stanna länge & riva, ju fler som hjälper till desto trevligare! Trött börne efter jobb sen kl 8:00 i morse med banan!
Ses imorgon kl 7:30, då måste inskjutningsbanan ut!
densvenske skrev:börne skrev:Vi skulle behöva fler med skruvdragare från MSG som hjälper till att riva banan efter tävlingen imorgon, min visade sig tyvärr vara helt slut & tar ingen annan med har vi bara janneds skruvdragare = vi får stanna länge & riva, ju fler som hjälper till desto trevligare! Trött börne efter jobb sen kl 8:00 i morse med banan!
Har ju dragare men dåligt med bits vad är de för Bits som sitter? Puss
börne skrev:densvenske skrev:börne skrev:Vi skulle behöva fler med skruvdragare från MSG som hjälper till att riva banan efter tävlingen imorgon, min visade sig tyvärr vara helt slut & tar ingen annan med har vi bara janneds skruvdragare = vi får stanna länge & riva, ju fler som hjälper till desto trevligare! Trött börne efter jobb sen kl 8:00 i morse med banan!
Har ju dragare men dåligt med bits vad är de för Bits som sitter? Puss
Bits finns!!
Nitro skrev:Svets, kompressor (8bar), vinkelslip eller?
janned skrev:Hoppar morgondagens övningar...måste få lite gjort i trädgår´n
sigge63 skrev:Jag kommer
börne skrev:sigge63 skrev:Jag kommer
![]()
Frågan är om all korv & bröd som blev över finns kvar... ingen som vet????
Batistuta skrev:Finns i frysen
elofen skrev:Någon med 22lr licens som ska upp till Hylte lantmän i nära framtid?^^
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster