Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Rudolf91 skrev:Nitro skrev:Just nu känns skyttefesten extremt avlägsen
Har fått runt 50cm och drivorna är runt en meter.
Kaos på vägarna, E22 avstängd då och då. Bilfärden från jobbet 5mil hem brukar ta 40 min och ikväll 1h 45min.
För att följa länken så måste du registera dig.
En vacker vinterbild![]()
Men vill hellre ha samma fina väder som i fjol när träffen gick av stapeln
Jimmy85 skrev:Ska kika hur de ser ut i almanackan. Men låter riktigt skoj
Rudolf91 skrev:Ja detta får du inte missa, det är årets höjdpunkt![]()
![]()
börne skrev:Rudolf91 skrev:Ja detta får du inte missa, det är årets höjdpunkt![]()
![]()
Ja man längtar dit som fan nuMen hoppas ändå det "dröjer" för man vill ju verkligen suga ut allt av tiden framför en nu, när väl semestern är där så går det sååååå fort
Jimmy85 skrev:börne skrev:Rudolf91 skrev:Ja detta får du inte missa, det är årets höjdpunkt![]()
![]()
Ja man längtar dit som fan nuMen hoppas ändå det "dröjer" för man vill ju verkligen suga ut allt av tiden framför en nu, när väl semestern är där så går det sååååå fort
Nä semestern bruka försvinna fort
Jimmy85 skrev:Det ser ut som att jag ev kan komma
Jimmy85 skrev:Det ser ut som att jag ev kan komma
Nitro skrev:Tyvärr har jag inga bilder fast Rudolf tog lite bilder som kanske kommer upp ifall jag ber honom snällt.
börne skrev:Nitro skrev:Tyvärr har jag inga bilder fast Rudolf tog lite bilder som kanske kommer upp ifall jag ber honom snällt.
Upp med bilderna nu Rudolf91
Rudolf91 skrev:Tyvärr inga aktion
Kapten Kamin skrev:Rudolf91 skrev:Tyvärr inga aktion
En skäggig karl mitt i älven med en skruvdragare i högsta hugg...hur mycket mer action kan det bli!?
Nitro skrev:FT Banan blev färdig för ett par dgr sen, men två stationer ligger på vallen och där högg de hö idag så de fick jag ta bort. Men när bönderna är klara med sitt hö så åker stationerna upp igen och då ska jag gå premiär rundan.
Hoppas jag fäller hälften
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster