Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Lady_K skrev:... kan inte låta bli att undra om det till viss del kan beo på annan ammo om det nu är så att skotten inte passar pipan. Det är samma märke, men annan batch. Det känns helt annorlunda när skottet laddas. Innan var där ett tydligt motstånd när bulten fördes fram, det är där inte med kulor ur den nya burken.
Lady_K skrev:Crosman 2300T
JSB Match Light 0.475g
7.5m på krynpt tavla
Stående.
För att följa länken så måste du registera dig.
Första tavlan är jag nöjd med. Den andra tappade jag koncentrationen lite och direkt så satt där två förargliga sexor.
Börjar kännas stadigare nu, men greppet på pistolen är fortfarande en bra bit ifrån bra. Stort mellanrum mitt på handflatan. Skall prova att lägga på någon utfyllnadsmassa.
Välkommen till hamale88, trevligt när vi blir fler som postar våra tavlor här.
proton skrev:ska man gå ännu längre så kan det se ut så hären av mina crossman favoriter som sätter tätare träffbilder än ägaren
För att följa länken så måste du registera dig. , För att följa länken så måste du registera dig.
Lady_K skrev:Chrono Connect Mobile Lire. Den är till Android.
Funkar sådär efter lite justering av känslighet och var luren läggs.
Lady_K skrev:Crosman 2300T
JSB Match Light 0.475g
7.5m på krynpt tavla
Stående.
För att följa länken så måste du registera dig.
Här var det då en väldig aktivitet ..
Dagen är ungefär det resultat det brukar bli. Har kommit till ett tvärstopp känns det som. Flyers fortsätter att komma och "tyngdpunkten" i träffbilden förändras lite varje gång jag släpper pistolen och tar nytt tag om den.
Dags för en bättre pistol med riktigt matchgrepp och fungerande trycke. Känns som det är vad som behövs för att komma vidare.
Knotvillage skrev:Ni som skjuter med öppna och tävlar. Vad är det längsta avståndet ni skjuter på? Efter 40skott på 10m börjar jag se grynigt. Man spänner ju ena ögat, kanske skjulet skaffa skytteglasögon. Piratöga.
Henno3 skrev:Jadu H.. ,nu jäklar skall jag ge dig en match!! Får lite tid över emellanåt på jobbet, och har riggat en bana på 10 respektive 20 meter så nu blir det en tavla lite oftare!
Idag blir det dock inga tavlor postade. Dammade av FWB 103 idag, men jäklar vad svår den var i förhållande till LP10! Skamligt dåligt resultat, men provar LP10 på onsdag igen!
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster