Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:... Allow sponsors link var det nog.
Leopold skrev:Uppladdningen funkade men samma grej med att bilden blir utdragen på höjden vid första klicket. Inte omöjligt att det blir ytterligare problem om man använder Safari under IOS, har ingen maskin att testa detta på.
Frank69 skrev:Prova att uppdatera Adobe Flash på de datorer som inte funkar.
Ev kan det lösa problemet.
Leopold skrev:Tror att Flash är inbyggt i Chrome så det funkade även utan denna uppdatering tidigare för mig.
Daniel skrev:Jag har testat med flera olika webbläsare. även på två olika mobiler. samt på två olika datorer.
jag har inga problem.
Men jag förstår inte varför man laddar upp bilder som är så stora som 4000x3000 .
testa ladda upp mindre bilder eller låt postimage scala ner dom.
börne skrev:Ja då ger jag upp... orkar inte kladda mer med att försöka hitta felet nu![]()
Allting annat fungerar på datorn & hittar inget som skulle kunna ställa till det & inga problem med flash eller att ladda upp bilder på andra ställen utom på postimage
PLUTTE skrev:Daniel skrev:Jag har testat med flera olika webbläsare. även på två olika mobiler. samt på två olika datorer.
jag har inga problem.
Men jag förstår inte varför man laddar upp bilder som är så stora som 4000x3000 .
testa ladda upp mindre bilder eller låt postimage scala ner dom.
Det funkar inte att Scala ner bilder för mig.
Daniel skrev:Finns ju massor med bilduppladdningssajter där ute. Bara välja en som fungerar för dig. Länka sedan bilderna dit du vill visa dem.
Återgå till Nyheter och Information om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster