Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Trevlig långhelg önskar Forshagagänget.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Kapten Kamin skrev:Så här kul kan en skolklass ha en förmiddag i Forshaga!
Nitro skrev:Kapten Kamin skrev:Så här kul kan en skolklass ha en förmiddag i Forshaga!
Inte så många tjejer i klassen ser jag, synd![]()
Men kul initiativ tycker jag.
Kapten Kamin skrev:Trevlig långhelg önskar Forshagagänget.![]()
dano_swe skrev:Kapten Kamin skrev:Trevlig långhelg önskar Forshagagänget.![]()
Vad är det för material på undersidan av Pink snipers hamster?
Kapten Kamin skrev:http://www5.idrottonline.se/ForshagaJaktSpSk-Skyttesport/
Jag kan nu meddela att Forshaga Jakt och Sportskytteklubb nu också bedriver Fieldtargetverksamhet. Ansvarig för denna verksamhet kommer att vara...jag ...![]()
Efter senaste styrelsemötet klubbades att föreningen ska bedriva en juniorverksamhet, provapå - dagar ska arrangeras till våren, mål ska köpas in,mm.
Föreningen är stor på hagel, och anläggningen är väldigt fin med tillgång till kök, toaletter och duschar. Fina uteplatser med grill och sittplatser finns också. Förutom en 50-meters bana, kommer jag också få tillgång till en outnyttjad del av banan som jag får bereda hur jag önskar för FT-verksamhet. På sikt finns fin fina möjligheter att fixa tävling. En slinga i skogen där dom skjutit både hagel och kulstig finns redan.
Stora klubbhusets grillplats. ..
Inskjutningsbanan. Älgbanan skymtar till vänster
Kidzen tränar på "vår" 50m-bana. .
Det här kan bli riktigt bra!!
Kapten Kamin skrev:Bloodkar11 har lagt in nån skum länk i citatet som inte finns med i mitt inlägg!![]()
Klicka inte på den!
Nitro skrev:Har varit runt på många klubbar och Mörrum var bra tills...
börne skrev:Nitro skrev:Har varit runt på många klubbar och Mörrum var bra tills...
Hade vi bara haft lite fler drivande i klubben så kunde många saker blivit ännu bättre än vad det redan är, tyvärr är ju verkligheten en annan![]()
Men nu tänker du kanske bara på standarden på byggnader osv, men jag klagar inte för vi har ju åtminstone toalett vilket nästan borde vara ett krav på en tävling, när man tävlar i Onsala är man ju livrädd man ska bli skitnödig under dagen
Men vad gäller standarder på olika skjutbanor så skiljer det helt klart en del runt om i landet, fördelen med en större hagelklubb är väl att det finns betydligt fler medlemmar som genererar betydligt mer pengar jämfört med vad LV klubbarna gör.
börne skrev: fördelen med en större hagelklubb är väl att det finns betydligt fler medlemmar som genererar betydligt mer pengar jämfört med vad LV klubbarna gör.
Nitro skrev:Snälla missförstå mig inte
Kapten Kamin skrev:Men det är inte bara positivt jämt. Idag hade nåt pucko pangat på FT-mål med krutbössa och böjt plåtarna..
börne skrev:Nitro skrev:Snälla missförstå mig inte
Nu missuppfattade du nog mig, jag tog inte ditt inlägg som kritik mot MSG.
Menade bara att om vi hade haft fler som verkligen tog ansvar så förbättras mycket, vi som hela tiden drar i det för att det ska bli en tävling börjar tröttna, visst folk kommer & hjälper till men det händer inget om inte vissa av oss drar i det, det behövs fler eldsjälar & som sagt det handlar ju till stor del om resurser där större klubbar har mer tillgång till både folk & pengar!
Avalonblower skrev:Vill man säkra verksamheten på sikt så måste man göra tvärtom, bredda basen av allmänna entusiaster
Avalonblower skrev:Man får lära av historien.
Hur såg det ut tidigare?
Vad är skillnaden då mot nu?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster