Tack för en trevlig tävling under lördagen Forshaga
Hoppas den blir lika bra imorgon. Själv är jag är hemma igen efter en lång bilfärd men många är ju kvar för att skjuta fjäder
Lite bilder från dagen, helt omöjligt att som skytt få med så många då vi var väldigt utspridda & alla går ju ett steg fram så man fångar bara dom runt omkring sig! Men var andra som fotade så hoppas det kommer upp lite mer!
Rundvandring i fredags, Tomas visade banan!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Han visade stolt upp Onsalamålet med lösa kossor & allt

Jag tycker lösa Onsalakossor är charmiga.
För att följa länken så måste du registera dig.Lite skitsnack öl & snacks!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Ny dag & inskjutningen drog igång.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Mer skitsnack innan tävlingsstart.
För att följa länken så måste du registera dig.Nationalsång & flaggan i topp...
För att följa länken så måste du registera dig.Tävlingen drog igång
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Medaljutdelning.
Äldre junior.
För att följa länken så måste du registera dig.PCP 10J.
För att följa länken så måste du registera dig.PCP 16J.
För att följa länken så måste du registera dig.PCP Lag.
För att följa länken så måste du registera dig.Tyvärr smög det sig in ett fel som rättades till efter att medaljerna delats ut så ordningen ska ändras lite, jag fotade aldrig den rätta prispallen i juniorklassen!
För att följa länken så måste du registera dig.Damklassen
PCP 16J.
För att följa länken så måste du registera dig.Scandinavian Open
PCP 16J.
För att följa länken så måste du registera dig.Nu har jag två SM medaljer. Guld förra året & silver detta år, visserligen i lag, det smäller inte lika högt som en individuell men det är likförbannat en SM medalj så jag är stolt & allra stoltast är morsan
För att följa länken så måste du registera dig.