Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
martinw skrev:Då var det dqgs för söndagsskytte igen.
Kom och skjut!
Pryltokig skrev:Jag har precis bytt (krut-)skytteklubb och valde mellan Örgryte och MSF men då den senare klubben är så mycket större på Pistol så fick det bli MSF. Nu när jag fick mitt allra första medlemsutskick/nyhetsbrev, vad läser jag då på första raden, om inte...
"-Föreningen har fått en kompressor för att fylla tuber till luftskyttet."![]()
martinw skrev:Pryltokig skrev:Jag har precis bytt (krut-)skytteklubb och valde mellan Örgryte och MSF men då den senare klubben är så mycket större på Pistol så fick det bli MSF. Nu när jag fick mitt allra första medlemsutskick/nyhetsbrev, vad läser jag då på första raden, om inte...
"-Föreningen har fått en kompressor för att fylla tuber till luftskyttet."![]()
Hjälper inte så mkt med kompressor om de ändå envisas med att bara skjuta inomhus...
dano_swe skrev:Nån som tänkt dra till banan i helgen?
morbror_pk skrev:Tjena jag heter Peter jag är sugen på att börja med ft..
morbror_pk skrev:Tjena jag heter Peter jag är sugen på att börja med ft uppe i örgryte då det ligger mest lättillgängligt.Det jag undrar är finns det några tider man kan åka upp och hälsa på ?
dano_swe skrev:morbror_pk skrev:Tjena jag heter Peter jag är sugen på att börja med ft uppe i örgryte då det ligger mest lättillgängligt.Det jag undrar är finns det några tider man kan åka upp och hälsa på ?
Hej Peter!
Första söndagen varje månad brukar vi försöka få till en gemensam dag - "Skyttesöndag". Skriv gärna nån rad här innan så du får bekräftat att det är folk på plats.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster