Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Tråkiga datum för oss som jobbar, V34 har man börjat jobba igen efter semestern & även om man mot förmodan kunde tagit semester igen direkt efter semestern så fattas man en vecka under jul!
Vi stänger helt 4 veckor så inget som går att flytta på, synd när det nu verkar bli på ett ställe som är lätt att ta sig & billigt att va på!
janned skrev:börne skrev:Tråkiga datum för oss som jobbar, V34 har man börjat jobba igen efter semestern & även om man mot förmodan kunde tagit semester igen direkt efter semestern så fattas man en vecka under jul!
Vi stänger helt 4 veckor så inget som går att flytta på, synd när det nu verkar bli på ett ställe som är lätt att ta sig & billigt att va på!
Jag åker ju hellre på detta än att vara ledig vid jul !
Tomaz skrev:Hur varmt är det i augusti i södra Polen.?
janned skrev:Jag åker ju hellre på detta än att vara ledig vid jul !
börne skrev:Likadant vid jul, minst veckan mellan jul & nyår stängs! Både en fördel att veta exakt när man har semester men också en nackdel då man ibland skulle vilja flytta semestern! Lättare i ditt fall som jobbar på stor firma där man kan välja att ansöka om semester tre veckor sedan jobba lite & ta v34 t.ex.!
Nitro skrev:börne skrev:Likadant vid jul, minst veckan mellan jul & nyår stängs! Både en fördel att veta exakt när man har semester men också en nackdel då man ibland skulle vilja flytta semestern! Lättare i ditt fall som jobbar på stor firma där man kan välja att ansöka om semester tre veckor sedan jobba lite & ta v34 t.ex.!
Jag vet ej heller ifall jag kan få ledigt. Ska börja bearbeta dem redan nu och erbjuda mig att hjälpa komvux kollegerna under sommaren.
Leopold skrev:Jättekul att det blir i Polen nästa vända! Praktiskt med att transportera vapen om man kör med bil etc, även ett land som är billigt att bo och leva gott i.
Ser fram emot detta!
___
Ang Sverige som värdland, ja man kan ju ha en from förhoppning att vi kan hitta en arena stor nog att rymma detta evenemang i vårt land.
Förslag på lämpliga ställen, typ vad vi såg i Portugal sist?
Som nu senast på SM i Forshaga var föredömligt effektvt banplaneringsmässigt, tänk om man kunde hitta en anläggning som kan ta ett VM med 300 skyttar och samma härliga solfjädersform på banan! Supereffektivt vore det.
päran skrev:men det behövs ett antal hängivna för att anordna ett vm
Tinis skrev:Du gör ett bra jobb så nu ska du inte vara ledsen
Nitro skrev:Tja enligt listan i första inlägget så får vi hålla VM först år 2043
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster