Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Är tyvärr iväg v.15 så jag kan inte delta, men det går fler tåg.
Lycka till alla ni som deltar och tack till er som gör tävlingen möjlig.
Rudolf91 skrev:Tråkigt för oss men du ska väl på något kul upptåg![]()
Vi ses någon annanstans.Nitro skrev:Är tyvärr iväg v.15 så jag kan inte delta, men det går fler tåg.
Lycka till alla ni som deltar och tack till er som gör tävlingen möjlig.
börne skrev: nu blev det 1 - 2 veckor tidigare än vanligt
börne skrev: gubbe sagt att dom inte kan den 14:e!
Skyddsjägarn skrev:Det är helt ok för mej alltså Ola Malmsten Skyddsjägarn
börne skrev:Ber om ursäkt för detta kladd, det blir så här ibland
börne skrev:Att inte skriva sitt tävlingslicensnr eller "Ja" som har häntBetyder att man som arrangör får sitta & leta upp det själv, rätt drygt när dom som anmäler sig själv kan ta reda på det på några sekunder!
En liten enkel guide för hur ni tar reda på ert licensnr!
Gå in på denna adressen... För att följa länken så måste du registera dig.
Klicka på Logga in.
För att följa länken så måste du registera dig.
Adress & lösenord, har ni inget eller glömt så klicka på länken där ni registrerar er eller fixar nytt lösenord.
Klicka på ert namn.
Klicka på licenser.
Se där... det var ju inte så svårt!
Om man nu tycker det är för svårt att logga in på indTA så kan man ju också kolla i resultatlistor, själv sparar jag alla då det är kul att ha! Men detta sätt är det lite mer si & så med för vissa har licensnr angivet men andra inte så man får hitta en tävling med nr angivet. Bättre då att kolla i en av Lasses rankinglistor från ett år där ni vet ni varit med & tävlat. För att följa länken så måste du registera dig.
När ni hittat ert nr... skriv upp det!! Eller logga in på indTA för där står det alltid!
börne skrev:Idag trillade det in lite fler anmälningar vilket är trevligt!
Men kom igen... vi har snackat om detta varje år känns det som & jag skrev dessutom med röd text i inbjudan för att påminna om att ange ert tävlingslicensnr, skriv inte JA på frågan om tävlingslicens då det inte hjälper oss, meningen är att ni ska uppge ert IID nr!!!
Nu fyllde jag i vederbörandes IID nr då det finns en rankinglista att kolla på, men kommer inte att fixa detta mer utan då får ni uppge ert IID när ni anmäler er på plats!
Sorry om jag låter vresig men det är rätt enkelt ta reda på & fylla i detta nr själv, när ni väl hittat ert nr så skriv upp det någonstans om ni inte vill logga in på indTA!börne skrev:Att inte skriva sitt tävlingslicensnr eller "Ja" som har häntBetyder att man som arrangör får sitta & leta upp det själv, rätt drygt när dom som anmäler sig själv kan ta reda på det på några sekunder!
En liten enkel guide för hur ni tar reda på ert licensnr!
Gå in på denna adressen... För att följa länken så måste du registera dig.
Klicka på Logga in.
Adress & lösenord, har ni inget eller glömt så klicka på länken där ni registrerar er eller fixar nytt lösenord.
Klicka på ert namn.
Klicka på licenser.
Se där... det var ju inte så svårt!
Om man nu tycker det är för svårt att logga in på indTA så kan man ju också kolla i resultatlistor, själv sparar jag alla då det är kul att ha! Men detta sätt är det lite mer si & så med för vissa har licensnr angivet men andra inte så man får hitta en tävling med nr angivet. Bättre då att kolla i en av Lasses rankinglistor från ett år där ni vet ni varit med & tävlat. För att följa länken så måste du registera dig.
När ni hittat ert nr... skriv upp det!! Eller logga in på indTA för där står det alltid!
Lasse skrev:För att undvika detta så lägger man anmälan endast i IndTa.
När vedebörande loggar in för att anmäla sig på en tävling så går det av sig själv, saknar vedebörande skyttekort eller giltlig tävlingslicens så kan man inte anmäla sig.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster