Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Det enda som jag har för mig är känsligt är att hamstern inte får röra vid jackan.
I knä är det mer noga
_Axel_ skrev:"Ingen ändring av energimängd får göras på ett luftgevär under en tävling."
Är det inte vad alla gör när dom pyser ut lite luft med en kula framför?!
börne skrev:_Axel_ skrev:"Ingen ändring av energimängd får göras på ett luftgevär under en tävling."
Även min oregulerade bössa ligger mellan 15,36J-16,02J-15,36J med nuvarande inställning under en tävling när jag kollar omräknaren på forumet.
_Axel_ skrev:börne skrev:_Axel_ skrev:"Ingen ändring av energimängd får göras på ett luftgevär under en tävling."
Även min oregulerade bössa ligger mellan 15,36J-16,02J-15,36J med nuvarande inställning under en tävling när jag kollar omräknaren på forumet.
Jag tolkar det som att dom menar att man inte får fylla på mer gas (luft) i tuben, eller byta fjäder i en fjäderbössa?
huldreh skrev:Hursomhelst, en fråga till, får man skjuta med .25?
huldreh skrev:Ursäkta om jag verkar petig, men om man får byta tub borde man väl också få ställa om farten med skruven om det finns en. Resultatet blir väl detsamma?
Hursomhelst, en fråga till, får man skjuta med .25?
Nitro skrev:Även om man skulle få ändra effekten inom den effektgräns som man tävlar i så blir det annorlunda kulbana och då hade man ju bommat allt.
Batistuta skrev:Jag tittade igenom reglerna och upptäckte en sak som jag inte sett förut. Man får inte använda remmen i sittande, varför skulle det vara annorlunda där än i stående och knästående?
Kapten Kamin skrev:Batistuta skrev:Jag tittade igenom reglerna och upptäckte en sak som jag inte sett förut. Man får inte använda remmen i sittande, varför skulle det vara annorlunda där än i stående och knästående?
Jag tror man vill stoppa utvecklingen av remmar i fri position...
Risken är att folk börjar köra med "full sele" annars.
För att följa länken så måste du registera dig.
1qaz1qaz skrev:Mycket att tänka på..... jag är nog en bänkskyttekille. Haha
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst