Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:3 x Wessman anmälda..
Kapten Kamin skrev:Nu börjar suget komma krypande!
Hur många anmälda så långt?
börne skrev:Kapten Kamin skrev:Nu börjar suget komma krypande!
Hur många anmälda så långt?
19 & vissa i två klasser men vet ju i alla fall en del från MSG som inte anmält sig ännu, vi får hoppas på fler utifrån också!
Räknar ju kallt med Batistuta, Larzzon, densvenske, Leopold & Seb. Vet inte om Shot to thrill & hans dotter kommer!
densvenske skrev:hahah Nu är jag anmäld men känner mig som deb kan jag om anmäla mig?Skulle behöva gå som deb, lasse kan jag lämna tillbax skyttekortet en säsong?
börne skrev:Räknar ju kallt med ... Leopold ....
börne skrev:densvenske skrev:hahah Nu är jag anmäld men känner mig som deb kan jag om anmäla mig?Skulle behöva gå som deb, lasse kan jag lämna tillbax skyttekortet en säsong?
Gött...
Ja du har varit ifrån lite för länge nu... vi saknar ju dig på träningarna![]()
Sen tar vi en snabbkurs i dagens FT... Lasse är inte längre grenledare, visserligen är han väl fortfarande examinator!
Fredrik Wessman är grenledare numera, men har du tagit skyttekort så har du så det kvittar om du stryker honom medhårs![]()
Du har väl inte glömt att betala in tävlingslicensen, lika bra jag frågar då jag känner dig
densvenske skrev:Hela vetet..... trodde jag betalt hade jag inte men nu är jag grön iaf!
börne skrev:densvenske skrev:Hela vetet..... trodde jag betalt hade jag inte men nu är jag grön iaf!
Va skulle du göra utan mig
Batistuta skrev:Anmäld i 16,3 j i fjäder och pcp
börne skrev: & en går i skola långt upp i landet så vitt jag vet.
Nitro skrev:börne skrev: & en går i skola långt upp i landet så vitt jag vet.
Jo så är det. Trafikverket är utbildaren. Ska bli klar v.21 sen kan jag fokusera på skyttet igen![]()
![]()
![]()
Skrev prov idag på en massa paragrafer i trafikförordningen.
Resultat 99 av 100p, känns bra
Nitro skrev:börne skrev: & en går i skola långt upp i landet så vitt jag vet.
Jo så är det. Trafikverket är utbildaren. Ska bli klar v.21 sen kan jag fokusera på skyttet igen![]()
![]()
![]()
Skrev prov idag på en massa paragrafer i trafikförordningen.
Resultat 99 av 100p, känns bra
börne skrev:Tänkte på grabben för han går väl uppe i Sveg, eller han är klar med utbildningen? För om han är hemma & vill va med så kan han ju åka med mig!
Skyddsjägarn skrev:Där sket det sig, ledsen men min premier är uppskjuten kan tyvärr inte komma på lördag, får se de så här de som väntar på ........ ja så är de,ingen är ledsnare än jag./ Skyddsjägarn
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster