Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Fler som ska panga imorrn?
Jag drar i alla fall dit, måste panga så jag kommer ifrån jobbtankarna! Det maler i skallen konstant just nu, en massa struliga jobb senaste veckorna som tagit all energi. Samt många tankar då det idag blev ny ägare av firman så man vet inte riktigt vad som kommer att hända framöver & allt som måste hinnas med med ett gigantiskt projekt som ska igång nu som kommer bli stressigt, varför är det aldrig lagom? Det är alltid ränneskita eller förstoppning i min bransch
Så literensar skallen hoppas jag... samt trevligt sällskap
judgecipher skrev:Funderar på att testa på imorgon om jag får ihop det.
När drar du?
MvH Linus!
janned skrev:Inget för mig...ska på dop
Batistuta skrev:Är väl ingen överraskning men jag kommer
börne skrev:judgecipher skrev:Funderar på att testa på imorgon om jag får ihop det.
När drar du?
MvH Linus!
Tror jag drar vid 10 tiden, först till Kvantum för att köpa lite körv till grillningen sen vidare till Mörrum.
Här ligger skjutbanan om du inte vill dra så tidigt. För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Ok... jag är där kl 10!
Svart Volvo S80!
1qaz1qaz skrev:börne skrev:Ok... jag är där kl 10!
Svart Volvo S80!
2.9?
börne skrev:Ok... jag är där kl 10!
Svart Volvo S80!
1qaz1qaz skrev:Eller jag måste låna en chrono och tuna in den exakt innan jag kommer på besök?
börne skrev:1qaz1qaz skrev:Eller jag måste låna en chrono och tuna in den exakt innan jag kommer på besök?
Upp till en själv att ha koll på bössan & licenser osv, inget vi kontrollerar så att säga!
1qaz1qaz skrev:börne skrev:1qaz1qaz skrev:Eller jag måste låna en chrono och tuna in den exakt innan jag kommer på besök?
Upp till en själv att ha koll på bössan & licenser osv, inget vi kontrollerar så att säga!
då ska jag inhandla en chronograf.... Igen.
Sålde allt jag hade för flera år sen.
Vill ju komma.med ordentliga luftisar
1qaz1qaz skrev:Vill ju komma.med ordentliga luftisar
börne skrev:Vi kollade vissa mål & dom går trögt, så inte konstigt det inte gick att återställa, får åtgärdas om man kommer ihåg det. Lossa en mutter lite bara!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster