Underbar & lång skyttedag med trevligt folk
Sigge63 pillar med den "lilla" Fransosen, vet inte kalibern men man får in pekfingret i pipan
För att följa länken så måste du registera dig.BOOOOM.... sen en del rök!!!
För att följa länken så måste du registera dig.1qaz1qaz skruvade ihop sin nya lilla bössa, den var alldeles för lätt för mig som är van vid
FT rigg
För att följa länken så måste du registera dig.Svartkrut innebär lite efterarbete om prylarna ska va i skick, gillar Sigges Remington 1858 skarpt!
För att följa länken så måste du registera dig.Efter att vi pratat bort en timme minst så drog skyttet igång
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Vissa fortsatte att skruva isär & ihop saker
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Tina satte sig under bordet
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Den uppmärksamme ser nåt väldigt skumt här...
För att följa länken så måste du registera dig.Jag brukar va den som drar igång elden då jag är kinkig med mattiderna men idag var det firequeen som satte fart i grillen!
För att följa länken så måste du registera dig.1qaz1qaz fyllde med sin kompressor!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Krutgrabbarna snackade fortfarande
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Denna "lilla" rackare tyckte om Tina. Bålgetingar är coola, men gillar inga getingar när jag äter sedan jag blev stucken i halsen i min ungdom... inget kul alls!
För att följa länken så måste du registera dig.Fortfarande nåt skumt...
För att följa länken så måste du registera dig.Larzzon ska äntligen sätta igång med nya kikaren... den som väntar på nåt gott!!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Nu är ordningen återställd, det sitter en HW i näven på Batistuta.
För att följa länken så måste du registera dig.Jag körde sittande hela dagen & finjusterade träffläget lite!
För att följa länken så måste du registera dig.Inskjutningen satte äntligen igång.
För att följa länken så måste du registera dig.Nu är det nåt skumt igen. Men här är det färdigförhandlat mellan Sölve & Batistuta, grymt bra köp Batistuta. För den som inte kan sina bössor så spontanköpte han idag en Air Arms TX200 med Ginb
stock för ett vettigt pris... Synd på blåneringen men det gjorde ju att det blev ett vettigt pris, dom är ju inte helt lätta att hitta begagnade, vi som äger dessa säljer oftast inte!! Grattis, nu har du en riktig bössa
För att följa länken så måste du registera dig.Peter & Tina kom med kaffe & kakor. Idag infördes 50kr per år om man vill dricka kaffe i föreningen, det har aldrig kommit in några kaffepengar, detta system uppskattades av alla då det gör det hela väldigt enkelt, betala en 50 lapp sen är det bara att dricka kaffe
För att följa länken så måste du registera dig.Tina tränade vidare i sittande
FT, i höst ska det stridas i damklassen om SM medaljerna.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Batistuta kunde inte släppa taget helt om sin HW
För att följa länken så måste du registera dig.1qaz1qaz har en massa bössor, han byter hela tiden känns det som
För att följa länken så måste du registera dig.Kul... på slutet drog Sigge fram denna, mitt avtryck var lite trögare än jag trodde, men vill inte ha allt för lätt då jag vill kunna hänga på avtrycket utan risk för att det ska gå av.
För att följa länken så måste du registera dig.Vi glömde helt att snacka om klubbmästerskapet, Peter frågade innan jag stack hem, vi får ta det vid annat tillfälle!
poho... din medlaj från Onsala finns i glasskåpet.