Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Det är ju f........n att man inte kan få ha sina prylar ifred
judgecipher skrev:Jag dyker upp i alla fall. E ledig på helgen för en gångs skull.![]()
Vad behöver man för verktyg egentligen? Har inte så mycket verktyg tyvärr...
Batistuta skrev:Börne, listan har ”någon” tagit fram på egen hand. Meningen var aldrig någon storjobbardag.
Larzzon skrev:Tyvärr krockar arbetsdagen med tävling på annan ort... Nu var det länge sen man fick köra Stihl.
börne skrev:Larzzon skrev:Tyvärr krockar arbetsdagen med tävling på annan ort... Nu var det länge sen man fick köra Stihl.
Jag hade hellre åkt dit du ska men det går inte ihop sig denna helgen! Snackade med Janne han får inte heller ihop det, så är det tyvärr ibland, du får ha det så sköj där uppe
Larzzon skrev:börne skrev:Larzzon skrev:Tyvärr krockar arbetsdagen med tävling på annan ort... Nu var det länge sen man fick köra Stihl.
Jag hade hellre åkt dit du ska men det går inte ihop sig denna helgen! Snackade med Janne han får inte heller ihop det, så är det tyvärr ibland, du får ha det så sköj där uppe
Skoj kommer det att bli! Men jag är lite rädd för att det finns risk för åderlåtning.
Batistuta skrev:Börne, listan har ”någon” tagit fram på egen hand. Meningen var aldrig någon storjobbardag.
peter68 skrev:Blir det gräsröjning på lördag eller inte.
börne skrev:peter68 skrev:Blir det gräsröjning på lördag eller inte.
Det tycker jag, vi såg ju knappt målen senast!
sigge63 skrev:börne skrev:peter68 skrev:Blir det gräsröjning på lördag eller inte.
Det tycker jag, vi såg ju knappt målen senast!
1qaz1qaz skrev:Otroligt fint ni gjort. Kom tillslut men då var ju allt klart.
Hann med några bulor tillsamans med en krutkille.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster