Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
judgecipher skrev:Kommer inte då jag ska till Kristianstad Rockfest!
börne skrev:judgecipher skrev:Kommer inte då jag ska till Kristianstad Rockfest!
Jag ville också dit men det får bli 50-årsfest istället & ibland är det inte läge att avvika från såna tillställningar, men det kommer nog bli bra det med. ha det så gött![]()
judgecipher skrev:Kommer inte då jag ska till Kristianstad Rockfest!
sigge63 skrev:judgecipher skrev:Kommer inte då jag ska till Kristianstad Rockfest!
ja med!!!!![]()
Nitro skrev:Hur ser ekonomin ut i klubben tänker jag.
En beg. åkgräsklippare med vagn efter hade inte varit helt fel inför banbyggen.
Sen kan man ju även klippa gräs med den
börne skrev:Frågan är hur nåt sånt skulle förvaras så att inte det där jävla packet som springer runt där ger något sådant "fötter"![]()
judgecipher skrev:Kollade bara Asta Kask o Mustach! Satt mest o ölade o snackade skit annars!
börne skrev:judgecipher skrev:Kollade bara Asta Kask o Mustach! Satt mest o ölade o snackade skit annars!
The Sounds är ju ett grymt bra liveband, kan man ju inte missa![]()
Sen är det aldrig fel att se Maja Ivarsson rocka loss på scenen, inte heller helt omöjligt man får sig en troschock vilket alltid piggar upp stämningen![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Larzzon skrev:Ikväll när jag skulle låsa målboden på 50m banan, så noterade jag att någon har gjort åverkan på hänglåset.
Det är brytmärken på bygeln och den är sne.
Är detta något som hänt nyligen?
Larzzon skrev:Ikväll när jag skulle låsa målboden på 50m banan, så noterade jag att någon har gjort åverkan på hänglåset.
Det är brytmärken på bygeln och den är sne.
Är detta något som hänt nyligen?
börne skrev:Är det någon aktivitet på skyttet under tisdagskvällarna även nu i sommar?
Rangemaster skrev:Jadå. Peter å Tinis brukar vara på plats.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster