VARMT så man var halvt apatisk idag!!!
Idag hade Sölve med sig släp
Så att vi äntligen kunde slänga allt skit som vi samlat på oss, vi måste få till en rutin på detta
För att följa länken så måste du registera dig.En nöjd AT44? efter att dom båda varit på tippen med över ett år gammal skit... rent pinsamt!!
För att följa länken så måste du registera dig.Grillning... eller sallads-stund då vi inte tände grillen!
Ok... ska försöka förklara detta, inte så att jag vill plocka bort delar på Tinis kropp... det vore ju lite sjukt

Nu har jag visserligen sjuk humor men det föll sig så att jag bara slängde iväg ett foto & njae... kände att Tinis kanske inte ville ha ut sin min hon gjorde precis när hon fastnade på bild på nätet! Det får räcka med att hon blev som en AlienTinis på en tidigare bild
För att följa länken så måste du registera dig.Shot to thrills familj var & badade vilket han inte kände för så han kom glidande på MTB'n & hälsade på... såg att det blev 30km på Strava
För att följa länken så måste du registera dig.robban75 tränar på inför VM & idag släppte det lite & gick lite bättre i stående
För att följa länken så måste du registera dig.Likaså AT44? dock vet han inte ännu om han kommer orka va med på VM pga vissa omständigheter!
För att följa länken så måste du registera dig.rosci körde också
FT träning!
För att följa länken så måste du registera dig.Larzzon börjar vänja sig vid sin nya kikare
För att följa länken så måste du registera dig.judgecipher tog en paus, det gjorde vi alla lite då & då idag i värmen.
För att följa länken så måste du registera dig.Lite knä blev det också för VM gossarna!
För att följa länken så måste du registera dig.Dessa var sjukt jävla äckeljobbiga idag
För att följa länken så måste du registera dig.Men Tinis var glad för det... fast jag hörde dock henne förbanna dessa jävla flygfän
För att följa länken så måste du registera dig.Hon tränade på som vanligt
För att följa länken så måste du registera dig.Vet inte riktigt vilken bössa peter68 sköt med idag, han har så många nu!
För att följa länken så måste du registera dig.Hmm... 1qaz1qaz ser lite förvirrad ut. Ska den sitta ihop med den... eller!?!?!
För att följa länken så måste du registera dig.judgecipher vilade inte bara idag, han sköt så klart också!
För att följa länken så måste du registera dig.Lika bra att plocka isär den igen...
För att följa länken så måste du registera dig.robban75's bössa gick med råge under 16,3 men den går ju bra så han kör nog vidare som det är.
För att följa länken så måste du registera dig.Blev en del pauser som sagt i värmen.
För att följa länken så måste du registera dig.peter68 sköt lite Crosman också!
För att följa länken så måste du registera dig.Står delar lite varstans, ingen aning var denna ska sitta!
För att följa länken så måste du registera dig.1qaz1qaz fick i alla fall igång bössan igen.
För att följa länken så måste du registera dig.