Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Hmmm.. Jobbigt läge..
Vad sägs om att låna min Prosport och köra 16J fjäder på SM? Den är riktigt trevlig att skjuta med.
Leopold skrev:Såg i en annan tråd att det behövs mer jobb än väntat vad gäller trädmål. Går det att fördela detta jobb så det blir mer lättsamt?
Jag kan säkert såga till litet prylar som behövs bara ge mig en spec, har en bra gersåg redo att sättas i arbete. Vi kan köra detta via PM om så önskas.
dano_swe skrev:Min bössa rasade idag. Troligtvis regulatorn. Sjukt deppigt, den har gått som en klocka sedan jag köpte den. Måste ställa in. Kommer skicka bössan till Staffans Vapen så snart jag kan men tveksamt om jag hinner fixa allt till SM.
Lasse skrev:Kommer tyvärr inte till er denna gång, skall hjälpa min dotter och hennes sambo att flytta just denna helgen
Kapten Kamin skrev:Tjenare.
Det finns en flagga från Skyttesportförbundet som ska hissas på SM. Jag har för mig att ni fått den redan.
Stämmer det?
börne skrev:Just nu så är det 31 startande. 1,5 timme kvar innan anmälan stänger så än går det att anmäla sig![]()
5 st PCP max 45 Joule.
17 st PCP max 16,3 Joule. Har flyttat Lucas W till PCP max 16,3 Joule på begäran om det inte anmälde sig fler i Äldre Junior.
4 st PCP max 10 Joule.
5 st Fjäder max 16,3 Joule.
Sweron skrev:Nu är jag rimligen säker på att jag anmälde mig för några veckor sedan, men hur är det, finns det någonstans jag kan se mina anmälningar? Det kommer ju inget bekräftelsemejl som visar att det finns en anmälan.
börne skrev:
Skulle jag skicka ut mail till alla som anmäler sig får jag sitta & göra detta manuellt, vi har annat att hitta på inför ett SM, vi är ingen stor organisation, vi är bara en handfull drivna som gör vårt bästa!
Men du är anmäld.
2018-09-01 17.14.13 Ronnie Svensson Björnstorps SpSK 352014 PCP max 16,3 joule
Sweron skrev:börne skrev:
Skulle jag skicka ut mail till alla som anmäler sig får jag sitta & göra detta manuellt, vi har annat att hitta på inför ett SM, vi är ingen stor organisation, vi är bara en handfull drivna som gör vårt bästa!
Men du är anmäld.
2018-09-01 17.14.13 Ronnie Svensson Björnstorps SpSK 352014 PCP max 16,3 joule
Det har jag full förståelse för att ni inte gör. Det var bara tänkt som en vänligt ställd fråga om det fanns något sätt att själv kolla sina anmälningar. Och tack för att du kollade upp min anmälan.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster