Tack Mörrum för en väldans rolig bana, när man tror att det inte kan bli bättre slår ni till på nytt

. Ni måste ha slitit för att få till det.
Mycket smidigt att vandra längs vägen med banor åt båda håll.
Jag hade lyckats att locka med, för första gången, min kära hustru. Dock fällde hon kommentaren, när vi var nästa framme, att "detta hade vi inte kommit överens om"..alltså tempen på 0 grader. Men hon fick upp tempen när hon agerade sherpa (trevligare ord för packåsna) och min/ Börnes revisor samt fotograf, tack älskling
Det blir nog lättare att vinna på lotto än att få henne att börja skjuta. Hon sa "Glöm det!"
Lite bilder blev det också
Inskjutning måste till
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Mingel på planen
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Jag + Börne
För att följa länken så måste du registera dig.Jag
För att följa länken så måste du registera dig.Där satt den!
För att följa länken så måste du registera dig.Börne spanar
För att följa länken så måste du registera dig.Lucas laddar på
För att följa länken så måste du registera dig.Börne letar efter målet
För att följa länken så måste du registera dig.Leopold kontemplerar
För att följa länken så måste du registera dig.Robban tittar i fjärran
För att följa länken så måste du registera dig.Favorit i repris
För att följa länken så måste du registera dig.Sorry, kan inte namnet. Det är åldern, på mig alltså.
För att följa länken så måste du registera dig.Gubbe
För att följa länken så måste du registera dig.Jösses, jag sänkte båda. Men efter denna började problemen...
För att följa länken så måste du registera dig.På nästa station blev avtrycket helt stumt, jag trodde att jag inte hade laddat. Det var som att trycka på en träbit. Stenhårt avtryck utan någon känsla för när det skulle gå av, jättekul.
Väldigt jobbigt att försöka hålla still i KZ medan jag tryckte satan för att få iväg skottet.
Jag tänkte ge BlackPowder en match denna gång men det gick sådär.
BlackPowder, du fick testa mitt avtryck när tävlingen var över..inte så bra va??
Pink Sniper sitter å myser
För att följa länken så måste du registera dig.Leif manglar på
För att följa länken så måste du registera dig.Här är de två igen
För att följa länken så måste du registera dig.Två pensionärsvagnar med pall...på samma bild!
För att följa länken så måste du registera dig.Börne rensar
För att följa länken så måste du registera dig.Den var kul
För att följa länken så måste du registera dig.Fler som kämpar på
För att följa länken så måste du registera dig.Tre pipor tittar fram på särskjutningen
För att följa länken så måste du registera dig.Och en till
För att följa länken så måste du registera dig.Å pristagarna
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Till slut kan jag bara säga att jag är galet nöjd att jag fick ihop 39 poäng (silver) med det stenstumma bakelitavtrycket.
Tack alla trevliga människor för detta året
Nästa år ses vi igen