Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Det är iofs kinesiskt tillverkade sikten, antar att du fick ett nytt bara.
FX tillverkar inte kikarsikten, men bra att det blev ok iaf.
Frankie skrev:Finns det någon som vet om vilken tillverkare som producerar dessa FX sikten. Jag har tidigare ställt frågan till FX Airgun men de vägrade svara? Kanske samma tillverkare som gör Julas lågbudgetsikten.
Frankie skrev:Njaa, det större FX siktet brukar inbringa lite mer kosing, såg ett under gårdagen som ligger ute för budgivning hos Tradera och då var högsta bud lite drygt 1.000kr.
Men jag kommer förmodligen att sälja mitt till högstbjudande om det inte istället visar sig att det är tjall på zoomen som ej ens är användbar, oavsett avstånd så blir det suddigt värre.
Om det visar sig att det är felaktigt så lär jag nog istället reklamera det.
Silwer skrev:Frankies begpriser haltar en aning, ditt sikte är värt nån hundring men hans en tusing
börne skrev:Silwer skrev:Frankies begpriser haltar en aning, ditt sikte är värt nån hundring men hans en tusing
Ett FX sikte ger man ju inte frivilligt ens 1000kr för helt nytt
Frankie skrev:....jag vill ha 1.500kr för mitt FX sikte, köpt i Oktober i år, såg förresten att Cabom tar 2.500kr.
Frankie skrev:börne skrev:Silwer skrev:Frankies begpriser haltar en aning, ditt sikte är värt nån hundring men hans en tusing
För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer: jag vill ha 1.500kr för mitt FX sikte, köpt i Oktober i år, såg förresten att Cabom tar 2.500kr.
Clumber skrev:Frankie skrev:börne skrev:Silwer skrev:Frankies begpriser haltar en aning, ditt sikte är värt nån hundring men hans en tusing
För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer: jag vill ha 1.500kr för mitt FX sikte, köpt i Oktober i år, såg förresten att Cabom tar 2.500kr.
Först så dissar du ditt sikte att det är nästan odugligt och att du behöver en rörtång och senare höjer du den till skyarna och vill ha minst 1500kr för skräpet och påstår också att Cabom säljer detta sikte ,jag har aldrig sett att dom säljer FX-sikten
Re: Reklamerat FX OPTICS 3-12×44 IR/AO
Inläggav Frankie 01 dec 2018, 12:07
Visst, var det väl positivt att de gav dig ett nytt sikte, men det kanske beror på att de har kvar 95% av innevarande lager av detta enkla FX siktet, de brukar säljas för 100kr hos Tradera.
Jag har själv den lite större modellen 6-18x44 och zoomen är i det närmaste oduglig, likaså är rattarna till samtliga inställningar så extremt tröga att det finns behov av att använda rörtång. Ska bli kul att få jämföra FX med Hawke, visserligen inte samma prisklass, men ändå.
Beangan skrev:Vad är ditt problem med FX Frankie?
Varför ska du hela tiden gå på och försöka smutskasta FX?
Kanske ska tänka lite innan du skriver?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst