Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Som vanligt tror jag nån en gång tyckte fyfan för FT och allt tingeltangel, vi ska göära en enklare form av jaktliknade tävling minsan och så börjar det kapprustas, nån köper det ena och det andra som övriga inte har och det visar sig vara bra och då måste ala ha det med, och så är vi där igen.
Silwer skrev:Man kan inte starta en tråd i detta och sen tacka folk som åter drar de här historierna om vad som man inte måste göra och vad som är kul jättebilligt, då går man ju mot sig själv.
börne skrev:Verkar som att många förknippar HFT med enkla & betydligt billigare vapen! Det kan man såklart också använda, även i FT!
börne skrev:Skjut med det du har för det är kul, har du råd & vill så köp nåt dyrare!
Silwer skrev:Jag tycker det käns som vissa skäms för att de lagt ner pengar som folk utan samma intresse tycker är vansinne för att skjuta "luftgevär".
Henno3 skrev:skall vara till salu efter skyttetävlingen för låt säga 4500kr?!
gubbe skrev:Henno3 skrev:skall vara till salu efter skyttetävlingen för låt säga 4500kr?!
Kul tanke. Men för att fungera så tror jag att du får sänka nivån/priset ytterligare till typ 1500. Kanske ännu lägre.
FXman skrev:skulle man inte kunna lägga till HFT?
Leopold skrev:I min värld finns ingen som helst möjlighet till en "folkrace"-klass i FT, i alla fall ingen som jag har det minsta intresse av att delta i.
Sweron skrev:Tyvärr är jag uppbokad hela Tjolahoppsansa månaden...
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster