Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
martinw skrev:Har limmat shrouden på utsidan av orginalröret, mycket kolfiber runt pipan nu... (Fin avslutning framåt i eltejp)
Slöjdat lite. Mest för att de tre kolvmakarna jag skickat mitt spackelhandtag till inte lyckas göra en utlovad kopia. Värst var Guntuning som gjorde ett handtag som inte ens liknade min prototyp. Hur svårt kan det vara tänkte jag och satte mig två timmar med vinkelslipen och en planka. Nu stämmer formerna, behövs någon timme med sandpapper för finishen. Den ser lite vanlig ut, typ tråkig. Känns bara så tills man sätter fast handen, grymt gött att ha ett handtag i helt rätt form och vinkel. Hamsterträbiten är smal, tänkte testa med bara 49mm.
Handtaget har flyttat 15mm till höger, mycket större skillnad än jag trodde i känsla. Får se om det stannar så.
Stooor vikt fram, blev bra nu när jag kör med de extremt lätta tuberna. Det är väldigt skönt att få ner tyngdpunkten.
Kroken har monterats lite tightare, inte så stort u som tidigare. Testade några andra krokar under vintern, men hamnar alltid tillbaks på Brians plastkrok.
Railen har varit uppe på 40mm men är nu tillbaks på normalhöjd, svårt att kunna sänka hamstern så mycket att 40mm funkar.
Då är det väl egentligen bara 22grader och sol jag saknar, så jag kan börja träna lite också...
Raffe1 skrev:var kan man få tag i en sådan ?
robban75 skrev:Min bössa
För att följa länken så måste du registera dig.
Klar för Pcp 16J 2019
Silwer skrev:Hur då budgetbössor?
Silwer skrev:Jo men det är samam grundplåt i alla lg400
Klar för Pcp 16J 2019
Klar för Pcp 16J 2019
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst