Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Freerider skrev:Om man inte frågar får man inget svar:
Varför skulle man vilja ha en sådant? Är det inte en kopia på en riktig vapen?
Detta är en seriös fråga utan försök till trollning...
Archon skrev:Varför köpa en Porsche eller en Audi A8 när det går precis lika bra med en Skoda
Archon skrev:Varför köpa en Porsche eller en Audi A8 när det går precis lika bra med en Skoda för att ta sig från punkt A till punkt B? Vissa gillar luftvapen som är imitationer av krutvapen, helt enkelt, däribland jag.
Svart skrev:Max fylltryck 75 bar står det på sidan av bössan i artikeln. Det var ju inte så mycket? Kanske är en rest från C02-versionen.
mikebike skrev:Jag har flera riktiga vapen, men jag letar fortfarande efter luftvapen med samma ergonomi...
Freerider skrev:mikebike skrev:Jag har flera riktiga vapen, men jag letar fortfarande efter luftvapen med samma ergonomi...
Här är det en luftvapen där du kan ändra ergonomi så det passar dig:
För att följa länken så måste du registera dig.
MickeF86 skrev:Jag får be om ursäkt. Jag glömde för en stund att det är så oerhört kontroversiellt med (i mina ögon) roliga plinking-vapen i detta forum. Gäller det något annat än renodlade tävlingsbössor så höjs det på ögonbrynen. Ett förslag är att byta namn på forumet till Fieldtarget.info [
Jag får än en gång be om ursäkt för att jag yttrade mig i denna Fieldtargets högborg.
MickeF86 skrev:Jag kan samtidigt förstå att det blir så då det i ett forum med namn "Cyklar.info"
'MickeF86 skrev:Freerider skrev:Om man inte frågar får man inget svar:
Jag får be om ursäkt. Jag glömde för en stund att det är så oerhört kontroversiellt med (i mina ögon) roliga plinking-vapen i detta forum. Gäller det något annat än renodlade tävlingsbössor så höjs det på ögonbrynen. Ett förslag är att byta namn på forumet till Fieldtarget.info eller Tävlingsluftvapen.info istället så slipper simpla burkplinkare som jag göra sig besväret att ens försöka starta en tråd.
Det finns faktiskt folk som tycker att luftvapen är en rolig hobby utan att tävla.![]()
Jag kan samtidigt förstå att det blir så då det i ett forum med namn "Cyklar.info" skulle blandas både tävlingscyklister och såna som trampar sig fram på en gammal tantcykel bara för att det är trivsamt och kul på sommaren.
Jag får än en gång be om ursäkt för att jag yttrade mig i denna Fieldtargets högborg. Det ska inte upprepas, det kan jag garantera. Hej då.
mikebike skrev:Funktionalitet för vadå?
Freerider skrev:mikebike skrev:Funktionalitet för vadå?
...För att skjuta...?
Jag tycker att en sak är fin när allting är funktionell och ingenting är onödig...
mikebike skrev:...
Bössan som tråden handlar om skulle kunna vara ett tystare, billigare och mindre farligt träningsalternativ till denna t.ex:
För att följa länken så måste du registera dig.
För detta ändamål är din länkade bössa helt värdelös.
Different horses for different courses.
Svart skrev:Ja happymtb (som jag gissar bytte man till happyride?
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster