Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
H.. skrev:En kvällsserie på 7,5 m. Till fullo intoxigerad av kvällens dryckenskaper.
Helt nöjd m resultatet trots halten av påverkande dryck.
43-44p. Inkl tre skotts uppvärmning. Hyggligt nöjd!
H.. skrev:Helt nöjd m resultatet trots halten av påverkande dryck.
H.. skrev:Jo den serien är jag nöjd med. Efter en lång tids olust att skjuta. Och framförallt ett par koppar kaffe i kroppen, jag blir så lättpåverkad av koffein och skytte att det inte går att kombinera. Ingen annan som lider av det?
Henno3 skrev:H.. skrev:Jo den serien är jag nöjd med. Efter en lång tids olust att skjuta. Och framförallt ett par koppar kaffe i kroppen, jag blir så lättpåverkad av koffein och skytte att det inte går att kombinera. Ingen annan som lider av det?
Kaffe är min stora last i livet, men just pistolskyttet blir jäkligt lidande efter en köpp eller två, man blir helt stissig och ofokuserad. Så absolut påverkas pistolskyttet av kaffe!
H.. skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Henno3 skrev:Ser bra ut!! Dock svårt att hålla ihop dessa på 40 - 60 skott!! Blir alltid några slarviga jäkla flyers (samt några oförklarliga?!)
Luftpangarn skrev:Nu undrar jag om litet mer seriösa tavlor lämnar rundare hål? De kanske har kortare fibrer?
H.. skrev:Ps.
Skulle vara trevligt med en liten tävling via korrespondans allt utefter egna förutsättningar. Med en avslutning på söndag kväll för att utse veckans skytt. Pistolskytt. Och kanske med ett handicapsystem om det utvecklas bra. Vadsägs?
H
Henno3 skrev:
Vart köper man lämpligast dessa "korthållstavlor?
Henno3 skrev:H.. skrev:Ps.
Skulle vara trevligt med en liten tävling via korrespondans allt utefter egna förutsättningar. Med en avslutning på söndag kväll för att utse veckans skytt. Pistolskytt. Och kanske med ett handicapsystem om det utvecklas bra. Vadsägs?
H
Absolut! Kan ej få till 10 meter hemma (såvida jag inte fixar ett kulfång vid TV i vardagsrummet.....sambon inte nöjd över det!), så är det 7 eller 7,5 m som gäller?
Vart köper man lämpligast dessa "korthållstavlor"?
Japp, du får väl fila på regler o reglemente!
Greven50 skrev:Sex första på en 10-serie, 8:an var det fjärde skottet.
För att följa länken så måste du registera dig.
Henno3 skrev:Greven50 skrev:Sex första på en 10-serie, 8:an var det fjärde skottet.
För att följa länken så måste du registera dig.
Jaha, lysande skytte måste man säga!!
Vad är det du skjuter med?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster