Jag & poho testade Leifs Feinwerkbau 127.
För att följa länken så måste du registera dig.pohos fina RWS CA100/Air Arms Pro target.
För att följa länken så måste du registera dig.Leif med sin
FWB 127.
För att följa länken så måste du registera dig.När Peter & Tina kom så gick vi en sväng för att grovt kolla bana & att inga större grenar osv behövde röjas, än så länge ingen fara då inget har blåst ner!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Roger kom litta senare & anslöt!
För att följa länken så måste du registera dig.Våren verkar vara på väg

Även om det inte kändes så idag då det var mer höststorm än nåt annat!!
För att följa länken så måste du registera dig.Här får det röjas lite då vi ville använda högen för en kort i kraftig vinkel nedåt!
För att följa länken så måste du registera dig.Vissa hade lyxat till det... kommer jag att äta ikväll då jag tyckte det såg så gott ut med baconlindad körv
För att följa länken så måste du registera dig.Inga namn men den personen som käkade detta till lunch borde se över sina kostvanor

Fast ska inte säga nåt då det blir korv både till lunch & middag idag
För att följa länken så måste du registera dig.Fick smaka ett par som efterrätt & Singoalla hallon & lakrits var faktiskt sjukt goda
Fan va skoj, första
FT skyttet sen November & det kändes helt naturligt, som att cykla ungefär, man bara gör det
För att följa länken så måste du registera dig.Lite sittande
FT med stöd
För att följa länken så måste du registera dig.Han sköt dock normalt sittande
FT också, han hade hittat en ny ammo som gick grymt i dagens svåra vind
För att följa länken så måste du registera dig.Tina passade också på att köra vind träning, det är nyttigt

Själv fick jag hålla ut tre dottar stundtals på 48 meter!
För att följa länken så måste du registera dig.Var nere & fyllde bössan & kollade till innesittarna!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Peter testade H&N Sniper Medium vilka gick kanon i hans bössa, med tanke på dagens vind så gick dom riktigt stabilt, gruppen utan röda kryss då dom skotten inte tillhör då vi sköt på redan skjutna självmarkerad tavlor idag!
För att följa länken så måste du registera dig.Mina JSB Heavy i den batch jag hittade förra veckan går också riktigt fint, fick som tur var fatt i flera

Både jag & Peter sköt från 30 meter sittande
FT & det blåste ordentligt idag!
För att följa länken så måste du registera dig.