Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Luftpangarn skrev:”Tänkte inte på det.” Som upppfinnaren i Lorry altid avslutar sina brilliants förslag med.Siktet är däremot ”schock proof”, så det funkar för fjädervapen. Har man fästen, kanske det är värsta dealen? Eller isf bra desl, om man vill börja med FT?
Luftpangarn skrev:Jag förutsätter, att om ett sikte klarar krutrekyl, måste det klara fjäderrekyl?!?
Luftpangarn skrev:Hmm, Kapten, det är en oerhört viktig upplysning! Jag förutsätter, att om ett sikte klarar krutrekyl, måste det klara fjäderrekyl?!? Vad skall jag annars kolla efter?
Luftpangarn skrev:Att kunna äns obekvämt, ställa parallaxen i skjutställning, är fullständigt omöjligt.
Silwer skrev:Fast du menade alla sikten med AO då börne?
Det är lögn, funkar ok för vanligt skytte med AO.
Här verkar ju hela skiten skurit fast.
börne skrev:Nu vet jag inte om du avser att börja med FT då du ställer en fråga angående att klicka osv, men en sak att tänka på är att vid olika stationer skjuter man i knä & stå, då kan det vara svårt att justera parallaxen framme på kikaren samtidigt som du ska hålla bössan med en hand samtidigt som du ska kolla i den så att säga! Med stort sidohjul kan man både ha handen som stöd & surra på hjulet med ett par fingrar!
Sidoparallax är därför att föredra. Många gånger låter det som att det är FT du vill börja med, därför min kommentar om detta!
Luftpangarn skrev:Du har alldeles rätt Börne! Det är mot FT jag är på väg, fast i min egna takt.
Silwer skrev:bortom 52m npt gick det inte ens att se nåt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster