Väldigt lite folk & fotat idag, samt skjutet. Lite av det mesta alltså, det var bara korv det blev mycket av
2 timmar på banan innan första skottet lämnade pipan, blev väl kanske 40 - 50st idag. Mest en massa prat idag!!
bojos var på plats & sköt 22lr när jag kom, blev en del snack om det, snappar upp allt jag kan så man har lite koll sen!
Roger sköt mindre än jag, han kom förbi utan bössa för & snacka lite skit!
För att följa länken så måste du registera dig.Kom en som ville bli medlem idag, inte varit så många nya sista tiden så alltid välkommet!
Efter att vi gått igenom diverse bra att veta så kom jag igång & sköt, kom en störtskur under tiden vi snackade med nya killen & det blev fuktigt som bara den, antar det var det som gjorde att det såg ut som min bössa tokdieslade! Trodde jag fått Ballistol i hela bössan men det är ju ett tag sedan den rengjordes så måste varit fukten, aldrig sett det ryka så som idag men det försvann efter några skott!
För att följa länken så måste du registera dig.Massa bacon på grillen idag
För att följa länken så måste du registera dig.Markus kom förbi med sin nya leksak. En Sauer STR 200 6,5X55 som vi alla klämde på, fina grejer & nu är inte Sigge ensam med en!
För att följa länken så måste du registera dig.Leif tränade på inför nästa helg. Jag sköt lite, pratade lite mer, sköt lite till osv! Då det blev mer eller mindre helt vindstilla ett tag efter regnovädret så gav jag sockerbiten smisk på 50 meter & den snurrade flera gånger i rad så den tar där det ska, även M8 muttern fick snurr idag!
För att följa länken så måste du registera dig.Markus justerade in kikaren, tog en stund innan han var nöjd men det blev bra till slut
För att följa länken så måste du registera dig.Blir nog en del testande framöver