Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Marcus.soderlund skrev:Har märkt att pipan ligger jävulskt nära tanken och de lilla de rör sig så går dom ihop![]()
Ska de verkligen va så? man hör de klonkar till mellan dom när man lägger upp bössan snabbt i handen (inte alls hårt )
info@hafner.se skrev:Tror att FX DreamLine bullpupp i kal 0.25 skulle kunna vara nåt..
För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer skrev:Nä har du licensen med inköp klar kan du ha vilken effekt du vill, Sverige har inga begränsningar där.
Vill du mäta och testa köp en kronograf.
Marcus.soderlund skrev:Silwer skrev:Nä har du licensen med inköp klar kan du ha vilken effekt du vill, Sverige har inga begränsningar där.
Vill du mäta och testa köp en kronograf.
Har geväret hemma idag men i licensfritt utförande.
Så det är övergången från licensfritt till licensbelagt som jag funderar på.
Kronograf har jag sedan ett par år.
Silwer skrev:Har ofta undrat om jaktlicens också får skjuta FT?
Marcus.soderlund skrev:Någon som kan svaret på vilken manometer man ska ha till royalen? Tänkte köpa eftermarknads som är bättre än org. Men är inte hemma och kan inte mäta storleken nu.
Marcus.soderlund skrev:Någon som kan svaret på vilken manometer man ska ha till royalen? Tänkte köpa eftermarknads som är bättre än org. Men är inte hemma och kan inte mäta storleken nu.
Marcus.soderlund skrev:Tack så mkt. Köpte precis en huma regulator. Tycker av det jag läst att dom ska va tacksamma o ha o göra med. Samt inställningarna jag har nu drar väl mkt luft för vad de ger. Så de känns felinställt. Men får kolla där sen o beställa manometer oxå.
Har inte bössan tillgänglig nu men vet någon vilken storlek det är på den som sitter på royale 500?
Ska bli sjukt skoj med fulleffekt snart och se vad den kan leverera. B)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster