Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Luftpangarn skrev: Men jag vill helst Krale i Holland befriar mig från ännu ett halvfärdigt projekt. Jag vill skjuta innan höstkylan biter!
Nitro skrev:Luftpangarn skrev: Men jag vill helst Krale i Holland befriar mig från ännu ett halvfärdigt projekt. Jag vill skjuta innan höstkylan biter!
Dags för spypåsen. Köp en Hw50 så kan du börja skjuta omgående utan strul.
Luftpangarn skrev: Det kan ju faktiskt påverka min skytteprestation också? Jag menar, förutom pipa? Och gaspistong jämfört fjäder är väl också litet bättre?
Luftpangarn skrev:Och så har vi det där med att jag tycker den vackra valnötsstocken trots allt slår betsad björk, eller vad nu HW har.
Luftpangarn skrev:Jag köper helst denna bössa först, sedan troligen en HW57 med laddlucka. Allt för att djävlas med er.![]()
![]()
Luftpangarn skrev:Öhh, jag vet det är självmål på precisionssidan vad gäller egenprecision. MEN, det jag är ute efter är att stocken lutar ända ner mot varbygelns nederkant, vilket ju fungerar som en "inbyggd hamster". Det kan ju faktiskt påverka min skytteprestation också? Jag menar, förutom pipa? Och gaspistong jämfört fjäder är väl också litet bättre?
Luftpangarn skrev:Och gaspistong jämfört fjäder är väl också litet bättre?
xt660x skrev:Jag har läst en del på detta forum. Och jag kan säga att det finns andra luftgevär som är minst lika bra som Hw gevären. Själv använder jag Norica luftgevär och träffar en snus dosa på 75 meter och det är bra kvalitet på dom gevären som jag har.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster