Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
XY1 skrev:Tycker nog att min är ganska snygg...!
För att följa länken så måste du registera dig.
Patrik skrev:XY1 skrev:Tycker nog att min är ganska snygg...!
Nice, vad är vikten på en sådan?
XY1 skrev:Tycker nog att min är ganska snygg...!
gubbe skrev:Funderar hur man ”riktar” in målet i kikaren, vid olika vind.
Man kanske riktar in och väntar ut vinden?
gubbe skrev:Ja att bänkskytte skiljer sig från annat skytte förstår man när man ser bilden.
Ingen kontakt med axeln, och pistolgreppet är inte heller vad man är van med.![]()
Funderar hur man ”riktar” in målet i kikaren, vid olika vind.
Man kanske riktar in och väntar ut vinden?
borren skrev:Till slut kom jag till skott med bänkluft bössabeställt en ataman benchrest 177 i 16joule tunad med jsb 0,54 kulor.som nedan men blå/svart laminat
Bara7 skrev:BR bössa är intressant, men förklara för mig varför det finns att välja bössor med trästock och inte endast med komposit eller metall stock?
Snygghet har ju Inget med en bra BR bössa att göra, den skall bara ligga stabilt i ställning.
Jag fattar ingenting.
Bara7 skrev:BR bössa är intressant, men förklara för mig varför det finns att välja bössor med trästock och inte endast med komposit eller metall stock?
Snygghet har ju Inget med en bra BR bössa att göra, den skall bara ligga stabilt i ställning.
Jag fattar ingenting.
XY1 skrev:Bara7 skrev:BR bössa är intressant, men förklara för mig varför det finns att välja bössor med trästock och inte endast med komposit eller metall stock?
Jag fattar ingenting.
Menar du BR-vapen generellt eller bara det här specifika vapnet?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst