Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Ja just det ja....det var precis efter jag lärt mig att det gör ont att sticka upp fingrarna framför strängen på en kraftigare armborst som man skjuter med....![]()
Har fortfarande en lite konstig vinkel på ett finger...
Synd att vi inte var det på SM...gubbe skrev:börne skrev:Kapten Kamin skrev:Anmäld i 16J PCP och 16J Fjäder.
Kom igen thorgus..
Då är vi 4 i fjäder 16J.
Nu är vi fem.
Martin skrev:Synd att vi inte var det på SM...gubbe skrev:börne skrev:Kapten Kamin skrev:Anmäld i 16J PCP och 16J Fjäder.
Kom igen thorgus..
Då är vi 4 i fjäder 16J.
Nu är vi fem.
Kapten Kamin skrev:Absolut...
Nu har man ju chansen att gå 2 varv, så det blir ju skillnad..
Martin skrev:Kapten Kamin skrev:Absolut...
Nu har man ju chansen att gå 2 varv, så det blir ju skillnad..
Sant. Det var ju attans synd att du inte kunde få med dig fjäderpåk till SM så vi hade fått ihop en hel startgrupp....
Kapten Kamin skrev:Jag kommer ner i tid på fredagen. Ser dock ut att bli själv denna gång.
Hur många kommer bo i närheten på Nitros marker?
Hoppas vi får en fin höstkväll, så vi kan ha lite skytte och samkväm! Har saknat den biten lite i år.
Nitro skrev:Kapten Kamin skrev:Jag kommer ner i tid på fredagen. Ser dock ut att bli själv denna gång.
Hur många kommer bo i närheten på Nitros marker?
Hoppas vi får en fin höstkväll, så vi kan ha lite skytte och samkväm! Har saknat den biten lite i år.
Jo vi hoppas på en fin helg och gärna med lite vind.
Som det ser ut nu så
Min gäststuga = Thorgus och Gubbe
Grannens timmerstuga = Legenäs och Nicole och ev. du
skjutglad skrev:Provade avanmäla mig och sedan anmäla igen
men får samma resultat.
börne skrev:Nu är banan uppe, hoppas ni kommer att gilla den.
Fick reda på idag att vi får Norskt besök på tävlingen![]()
Tänk på att köra via Tollarp, vägen från andra hållet kommer att vara avstängd 16/9 - 1/10 p.g.a. vägarbete.
thorgus skrev:Eftersom det blev ganska många i fjäderklassen så bestämde jag mig för att skippa dagens dubbel och anmälde mig där jag oxo
Marsi skrev:Funderar starkt på att efteramäla mig som debutant. Ska bara se om bössan går rätt i eftermiddag och testa knästående.
Skyddsjägarn skrev:Får lov att kasta in handduken då höften ej vill det jag vill / Skyddsjägarn
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster