Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
janned skrev:Frugan fyller 50 så inget för min del idag, hoppas på nästa lördag !
börne skrev:MrBanane skrev:Edit: Pga dottern har ridning lördagar så har jag inte bilen förrän ca 11.30, så jag kommer dit 12.30ish.
Mvh
Det kan bli dyrt med skytte som hobby, nu måste du ju köpa en bil, sånt kan ju inte få stoppa en
Fixar kol & tändvätska... vänta med att börja grilla till först 12:30 fungerar inte med min diabetes, maten ska helst va klar då.
börne skrev:
Men medan jag skrev just detta så kom jag på att vi har ju ett föreningsmästerskap kvar den 2/11.
janned skrev:börne skrev:
Men medan jag skrev just detta så kom jag på att vi har ju ett föreningsmästerskap kvar den 2/11.
Kan vi inte tidigarelägga det till nu i oktober istället...typ 19:e eller nåt ?!
Vad säger ni om det....vädret kan ju fortfarande vara ok jämfört med november !
MrBanane skrev:Trevligt att träffa Börne och Cipher (stavning?) idag, och tack för kronotest samt några skott med annan ammo.
Var en ganska skön och behaglig dag därute idag och skönt att komma ifrån småbarnscirkusen en stund och ägna sig åt lite "zen".
När jag kom hem och lyfte ur grejerna ur bagageluckan kom grabben "pappa kan vi skjuta lite "aa självklart".
Här ligger han och pangar 33cl burkar på 20m. Träff varje gång. Blev impad och lite förvånad. Grabben kan skjuta.
För att följa länken så måste du registera dig.
Glömde förresten en ask cal 22 jsb heavy diaboler, men där var nog bara 50-70 diaboler kvar. Den ligger i hörnet vid skjutborden i betong, inne i hörnet vid väggen. Är det någon som ser den och vill ta den eller testskjuta några skott, feel free
Börne skrev:Jag testade Larzzons & köpte en direkt, vi får se om även judgecipher trillar dit
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:janned skrev:börne skrev:
Kan vi inte tidigarelägga det till nu i oktober istället...typ 19:e eller nåt ?!
Jag tycker det låter bra
Samt göra det asenkelt, 10 mål, valfri, knä & stående ställning på alla mål = 30 skott.
börne skrev:janned skrev:börne skrev:
Jag tycker det låter bra
Samt göra det asenkelt, 10 mål, valfri, knä & stående ställning på alla mål = 30 skott.
AT44? skrev:Hej!
Är föreningsmästerskapet flyttat?
Lite oklart om man läser i tråden.
AT44? skrev:Hej!
Är föreningsmästerskapet flyttat?
Lite oklart om man läser i tråden.
Nitro skrev:Det låter positivt då det är rörigt i nuvarande.
börne skrev:Hur gör vi med föreningsmästerskapet? Ska vi köra det den 19/10 eller som det är satt i kalendern den 2/11?
Skickade ju ut ett mail om att man väl kunde säga vad man tyckte här i tråden men det blev ju inget med det.
Dom som är för 19/10.
Janne.
Jag.
Nitro.
Leopold.
Dom som är för 2/11.
Ingen än så länge.
MrBanane skrev:Åker nog till Mörrum och flåsar iväg några skott imorrn. Nån som ska dit? Tar evt grabben med mig men inget som är bestämt.
Trevlig helg på er!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Ture Sventon och 1 gäst