Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Herrklocka är det inte airsoftvapen där?
Jag menar inget illa med det eler är alla riktiga co2 luftvapen?
Sako Finnbear skrev:Weihrauch HW30S 5,5mm.
För att följa länken så måste du registera dig.
Chris skrev:form follows function.... en fantastisk snygg och enkel klassiker![]()
den är inte så gammal?
Sako Finnbear skrev:Chris skrev:form follows function.... en fantastisk snygg och enkel klassiker![]()
den är inte så gammal?
Tackar!![]()
Har för mig att den är runt tolv år gammal. Köpte den till grabben när han var liten, men
han har sällan använt den, så jag köpte tillbaka den!
Chris skrev:Sako Finnbear skrev:Chris skrev:form follows function.... en fantastisk snygg och enkel klassiker![]()
den är inte så gammal?
Tackar!![]()
Har för mig att den är runt tolv år gammal. Köpte den till grabben när han var liten, men
han har sällan använt den, så jag köpte tillbaka den!
då blev den dyr där du köpte den två gånger.... men trevligt att sånt stannar inom familjen
Chris skrev:den var snygg!
Sako Finnbear skrev:Nu är jag kort (170cm) så den funkar hyggligt till mig, men jag har mina funderingar på att
även skaffa en HW50S.
Batistuta skrev:Sako Finnbear skrev:Nu är jag kort (170cm) så den funkar hyggligt till mig, men jag har mina funderingar på att
även skaffa en HW50S.
Min HW50 skrapade rätt rejält efter 1000 skott och avtryckaren sitter ännu längre fram än på HW30:an så lite fix får man göra med HW50 innan man är nöjd. Det sitter ett vortek 16 joules kit i den nu är den skjuter som en dröm och är laserexakt.
Sako Finnbear skrev:Batistuta skrev:Sako Finnbear skrev:Nu är jag kort (170cm) så den funkar hyggligt till mig, men jag har mina funderingar på att
även skaffa en HW50S.
Min HW50 skrapade rätt rejält efter 1000 skott och avtryckaren sitter ännu längre fram än på HW30:an så lite fix får man göra med HW50 innan man är nöjd. Det sitter ett vortek 16 joules kit i den nu är den skjuter som en dröm och är laserexakt.
Vad var det som skrapade?
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Batistuta skrev:Sako Finnbear skrev:Nu är jag kort (170cm) så den funkar hyggligt till mig, men jag har mina funderingar på att
även skaffa en HW50S.
Vad var det som skrapade?
På äldre exemplar så var det vanligt att laddarmen gick emot komptuben, löstes på detta vis.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster