Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Jag håller min slant på HW97 TH. Du behöver inga dyra tuningkit till HW det räcker med en plastsleeve så blir den tyst och fin. Prickar alltid där du siktar.
Silwer skrev:Han vet inget om AA.bössorna, teknik och valnöt för mug ör det vört det om jag fick den.
Han hade inte råd med en TX200hc, so what?
Klart man ska välja vad man vill ha men det verkar väldigt begränsat iimo, inte en tanke utanför detta ens.
Vad andra gar ich guvetvis påstpr är bäst ör bland det trpkigaste jag cet, så kan man inte påstå tycker jag, sen att skillnaderna är små ör en sak HW97 i sig ör nytillverkat, HW77 är klassikern om man flrsöjer mena vad som påbörhade det hela.
AASläpote nta tx200 och plötslugt fuck de konkurrans, kkare med höjd bkev alkt vanlgare ich HW97 kom fram, dick ingen som helst ny teknik.
Inte direkt umponerande under så många pr, gar sett ett gammalt filmclip dör HW testar en 97 med gludbana som RX200sr.
Det kom inte i produktion tyvärr.
Hw100 lyckades dock får man säga.
Silwer skrev:Jag har har inget intresse, du har valt redan, skitsamma världen gpr väl inte under.
Slut i rutan, du ville inte ha några andra val öht, inte helt ovanlugt.
Sako Finnbear skrev:Det bästa råd jag kan ge är att känna och klämma på de olika bössorna innan du bestämmer
dig. Har hänt många gånger att man varit väldigt sugen på en bössa, men sedan när man får
den ni nävarna så faller den en inte alls i smaken.
Silwer skrev:Och den är uråålig förstör jag, valnöt är skit och modernare teknk borkjastat.
Silwer skrev:AA tunas inte.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Brogubben, qeyes och 1 gäst