Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Chris skrev:jo Marsi... det är sant.
Kanske det blir en HW också på torsdag om jag känner för den
egentligen är jag galen.... skjuter bara hemma på gården eller innomhus... utan tävlingsambitioner ... förutom att spöa min käraste på hemmatävlingar.... :D
och det är ju inte så att vi har för få bössor... men ibland får man vara pojk också.
man kan faktiskt inte ha för många fina luftgevär
Sako Finnbear skrev:Äsch, man behöver inte alltid ha "behov" av grejer. Man lever bara en gång och vill man
ha något bara för det är kul så ska man skaffa det!![]()
Chris skrev:Sako Finnbear skrev:Äsch, man behöver inte alltid ha "behov" av grejer. Man lever bara en gång och vill man
jodå... men det finns många "vill ha" grejor.... och då gäller det att prioritera... billigaste först så klart :D
min drömbåt får nog vänta litet
Sako Finnbear skrev:Äsch, man behöver inte alltid ha "behov" av grejer. Man lever bara en gång och vill man
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Äsch, man behöver inte alltid ha "behov" av grejer. Man lever bara en gång och vill man
Skyttet för min del drog igång just pga detta.
Jag skulle fylla 40 hösten 2012. Under våren letade en polare fram sin farsas gamla slitna Meteor & vi plinkade lite, en annan polare köpte en HW30S till sig själv & grabben, jag letade fram farsans Stiga Zenit & så plinkade vi några kvällar, jag tröttnade på farsans bössa & tänkte jag köper en sån som polaren köpt, möjligtvis en HW97 men det blev dock en Air Arms TX200HC istället när jag fick se den, tänkte att en tidig 40 års present måste man ju skaffa, ju "onödigare" desto bättre. Vi var hos min polare då han bor öde & har en gigantisk tomt, men jag ville ju skjuta oftare än honom visade det sig & jag tog då kontakt med Mörrums Skyttegille under början på 2013... nu har man kört 10 mil t.o.r mer eller mindre varje helg sedan dess för att kunna panga![]()
Det har visat sig att denna "onödiga" pryl gjort att jag nu är helt såld på skytte & har tävlat i Field Target sedan hösten 2013, har ett individuellt SM guld, ett guld i lagtävlan & ett silver i lag, så man ska allt unna sig saker utan ett behov om man känner för det, det kan ju leda till rätt mycket positivt menar jag
börne skrev:
Det har visat sig att denna "onödiga" pryl gjort att jag nu är helt såld på skytte & har tävlat i Field Target sedan hösten 2013, har ett individuellt SM guld, ett guld i lagtävlan & ett silver i lag, så man ska allt unna sig saker utan ett behov om man känner för det, det kan ju leda till rätt mycket positivt menar jag
Chris skrev:då blev det en runda när till Skåne idag.... Hurricane hade öppet... äntligen!!!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
kändes mycket lättare efter plånbokens tömning
Batistuta skrev:Chris skrev:då blev det en runda när till Skåne idag.... Hurricane hade öppet... äntligen!!!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
kändes mycket lättare efter plånbokens tömning
Finfina grejor det där
Chris skrev:men det känns gediget och med mycket kvalität faktiskt.
dessutom den lättastskruvade bössan jag har
börne skrev:Vi Air Arms ägare snackar inte skit...
Chris skrev:börne skrev:Vi Air Arms ägare snackar inte skit...
det vill jag inte påstå generellt... men vet hur du menar
gubbe skrev:Chris skrev:börne skrev:Vi Air Arms ägare snackar inte skit...
det vill jag inte påstå generellt... men vet hur du menar
Haha.
Chris skrev:då blev det en runda när till Skåne idag.... Hurricane hade öppet... äntligen!!!![]()
har faktiskt inte hunnit skjuta så mycket men det känns gediget och med mycket kvalität faktiskt.
dessutom den lättastskruvade bössan jag har
alltid värt en resa till Hurricanekändes mycket lättare efter plånbokens tömning
börne skrev:Sen att "vissa" tycker dom ser ut som en gammal krokryggig häst det får man ta
gubbe skrev:Du är för go Börne....
Sako Finnbear skrev:Tycker nog det är en av de snyggaste luftbössorna som finns på marknaden. Fint trä,
klassiska linjer, snygg blånering.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst