Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Ja det var inte på alla det började skrapa... på polarens grabbs HW30S inköpt 2012 började det dock efter ett tag.
Finns inlägg att köpa hos Hurricane ifajj någon behöver För att följa länken så måste du registera dig.
Sako Finnbear skrev:börne skrev:Ja det var inte på alla det började skrapa... på polarens grabbs HW30S inköpt 2012 började det dock efter ett tag.
Finns inlägg att köpa hos Hurricane ifajj någon behöver För att följa länken så måste du registera dig.
Tack för tipset! Blir att beställa hem ett par att ha fall i fall det skulle börja jäklas.
Batistuta skrev:Sako Finnbear skrev:börne skrev:Ja det var inte på alla det började skrapa... på polarens grabbs HW30S inköpt 2012 började det dock efter ett tag.
Tack för tipset! Blir att beställa hem ett par att ha fall i fall det skulle börja jäklas.
En setback trigger är heller inte dumt att ha. Jag gjorde om originaltrycket men en specialtillverkar är bättre.
Silwer skrev:Skrämo...nä Gamo menatår jag ju.
Sako Finnbear skrev:ser ut att vara en riktigt smidig och smäcker
bössa?
börne skrev:Sako Finnbear skrev:ser ut att vara en riktigt smidig och smäcker
bössa?
Den används tyvärr aldrig, den skrapar nåt så fruktansvärt när man spänner upp den, gjort stora djupa märken i komptuben då det tar emot där, farsan har pangat massor med den när han köpte den.
Det sjuka är att jag har aldrig skjutit mer än den sommaren när jag var runt 10 år, många pratar ju om gamla minnen när dom var små & om vilka bössor dom hade då osv, detta med skytte kom in i livet sent för min del
Silwer skrev:Zenith är tyskt med, troligen slig Stiga in sin logo på en bara, eller så var nåt av det svenskt.
CG luftgevöret ör det lite synd man sällan ser med emaljmörket ich allt, jag blev ebjuden en i smådelar med märket på kolven just i Eskilstuna med.
Men nä jag orkade inte, det är en av de få helt svensktillverkade luftgevören.
Sako Finnbear skrev:Fina bössor!![]()
Min favorit bland dom är dock din H/C, så jäkla snygg bössa!
Henno3 skrev:Sako Finnbear skrev:Fina bössor!![]()
Min favorit bland dom är dock din H/C, så jäkla snygg bössa!
Äähhh.......barnbössa! En sån där juniormodell med kort pipa. Män med hår på bröstet skjuter mk3!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster