Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:Uj! Det var en väldigt vacker valnötsbit det!![]()
Nitro skrev:AA är duktiga på att välja ut vackra stockar. Den stocken är vacker Börne och jag vet också att du vårdat den som ditt skötebarn.
Frågan är om du är noggrannare med stocken eller lacken på bilen?
börne skrev:Nitro skrev:AA är duktiga på att välja ut vackra stockar. Den stocken är vacker Börne och jag vet också att du vårdat den som ditt skötebarn.
Frågan är om du är noggrannare med stocken eller lacken på bilen?
Nu kanske vi drar iväg i Sakos tråd men ett snabbt svar får det bli.
Just nu är bilen inte så vårdad, Fått en del trista märken från fallande kastanjer i motorhuven, huv i aluminium tål visst inte det. Sen en raketjävel på nyår i taket... Haft den rätt länge nu & man tappar sugen efter ett tag. Inte lika kul längre att vårda den då & när man läser det finstilta i p-avtalet så säger dom bara skyll dig själv ungefär... en tillfällig p-plats under tiden dom renoverar i området. Jävligt trist då det inte fanns ett enda litet märke på den innan, nu är där nog 20![]()
Så just nu är det bössan, systemet på bössan fick lite av bilens vax på sig idag![]()
Nä nu är det slut med "börnes pyssel" här... men hoppas det var ok med en liten trådstöld Sako
Silwer skrev:Fint det, dags för nästa bössa.
Synd den inte ens kan väljas med valnöt, varför just enbart Hw35 som för all del är en riktig klassiker och värd det.
Sako Finnbear skrev:Har dock kommit ett par grejer i mellan som måste prioriteras ekonomiskt.
Silwer skrev:Tja det är väl inte bråttom, men Sako kommer tyvärr inte tillverka en luftbössa hehe.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Har dock kommit ett par grejer i mellan som måste prioriteras ekonomiskt.
Gör det inte alltid det, känns i alla fall så
Silwer skrev:Rödtonade bössor är inte så vanlugt från tillverkarna, den AA Se90 jag äger har de dock gjort den rödtonad bets.
Syns mest när traditionella bössor ligger bredvid.
Kan vara riktigt snyggt tycker jag.
Silwer skrev:Ska ta en bild oå den jag har bredvid nån annan, alltså dock det är orginal så inget märkligt.
Vet inte vad stocken är för materiial? Hur kan man avgöra säg att det är valnöt? Både och fanns. Ja bok då.
Och hur gör de när de avgör valnötens kvalitet som II och III tex?
Du har ju haft en luftbösa tom med högre grads vaknöt och har säkert fler men krut.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster