Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Du har nog testat lite fler sorter än mig, tycker SK RM går bra i min efter tips från dig, inte fått till riktigt lika bra som du så ofta men har inte letat rätt batch ännu, bara köpte ett gäng.
Larzzon skrev:börne skrev:Du har nog testat lite fler sorter än mig, tycker SK RM går bra i min efter tips från dig, inte fått till riktigt lika bra som du så ofta men har inte letat rätt batch ännu, bara köpte ett gäng.
Jag har provat tre olika batcher av SK RM, den sista är mer konsekvent och skjuter 3mm tätare. Så visst skiljer det mellan batcherna.
ogster skrev:Många som ska testa precition gör ofta misstaget att tro att man kan byta ammo från serie till serie vilket få vapen verkar klarar av.
Min Quad behöver minst en ask genom sig av favorit ammon innan serierna krymper ihop till normal storlek efter man testat nån annan sort.
Nitro skrev:Larzzon skrev:börne skrev:Du har nog testat lite fler sorter än mig, tycker SK RM går bra i min efter tips från dig, inte fått till riktigt lika bra som du så ofta men har inte letat rätt batch ännu, bara köpte ett gäng.
Jag har provat tre olika batcher av SK RM, den sista är mer konsekvent och skjuter 3mm tätare. Så visst skiljer det mellan batcherna.
Så inför ett VM kan det vara värt värdera in.
Hänger du med ner till Tjeckien 2021
Larzzon skrev:Nitro skrev:Larzzon skrev:börne skrev:Du har nog testat lite fler sorter än mig, tycker SK RM går bra i min efter tips från dig, inte fått till riktigt lika bra som du så ofta men har inte letat rätt batch ännu, bara köpte ett gäng.
Så inför ett VM kan det vara värt värdera in.
Hänger du med ner till Tjeckien 2021
Om börne hänger på.
Nitro skrev:Då kan vi glömma det, börne gillar inte skjuta tavla.
Larzzon skrev:Nitro skrev:Då kan vi glömma det, börne gillar inte skjuta tavla.
Han börjar mjukna lite.Han blir helt till sig när han känner krutlukten.
Nitro skrev:Vi är helt olika där då jag söker högsta precision samt tävlingsmomentet.
börne skrev:OM vi inte sätter oss i en bil eller gocart på bana, då jävlar växer hornen & taggarna ut
Nitro skrev:börne skrev:OM vi inte sätter oss i en bil eller gocart på bana, då jävlar växer hornen & taggarna ut
När startar det upp i Åsum igen
Larzzon skrev:Vägde in bössan idag. I sporter utförande 3,62kg. I LV utförande blir den nog ca ett halvkilo tyngre.
Så nu är det bara att träna på.
börne skrev:Larzzon skrev:Nitro skrev:Då kan vi glömma det, börne gillar inte skjuta tavla.
Han börjar mjukna lite.Han blir helt till sig när han känner krutlukten.
Nä nån VM BR tävling lär det aldrig bli, den i Mörrum är så långt jag sträcker mig då jag inte tycker det är så kul egentligen.
Det är mycket roligare att panga på saker som trillar & snurrar, sen blir det nån tavla då & då för att se så sakerna lirar.
Skyttet blir mer & mer ren rekreation för mig känner jag.
Sundan skrev:Larzzon o Börne ; Har ni kvar Tikkorna eller vad skjuter ni med ?
Fina träffbilder
Larzzon skrev:Sundan skrev:Larzzon o Börne ; Har ni kvar Tikkorna eller vad skjuter ni med ?
Fina träffbilder
Japp, Tikka T1x, en fantastisk liten bössa.
Larzzon skrev:Sundan skrev:Larzzon o Börne ; Har ni kvar Tikkorna eller vad skjuter ni med ?
Fina träffbilder
Japp, Tikka T1x, en fantastisk liten bössa.
börne skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster