Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
bebbe skrev:Skaffa en burk till med ett annat batch nummer.
Har du kvar vad det var för batch på den gamla burken?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Freerider skrev:Hej,
Jag har INTE testat en ny burk diaboler.
Archon skrev:Hade jag absolut gjort. Testat en ny burk, alltså. Om problemet kvarstår så återstår endast piprengöring. Dock har jag aldrig sett mig absolut tvungen till det på något av mina luftvapen. Rengjorde pipan ändå på min Zoraki, eftersom en metallpinne med borste medföljde vapnet när jag köpte det. Tror inte det gjorde någon större skillnad. Den sköt bra redan innan och gör det fortfarande.
Kapten Kamin skrev:bebbe skrev:Skaffa en burk till med ett annat batch nummer.
+1
Olika batcher ger olika träfflägen och spridning.
Tråkigt men sant...
Batistuta skrev:Kapten Kamin skrev:bebbe skrev:Skaffa en burk till med ett annat batch nummer.
+1
Olika batcher ger olika träfflägen och spridning.
Tråkigt men sant...
Kan bara hålla med, en batcher man fått är helt kass tyvärr.
atte69 skrev:Ja det är ju egentligen bara att läsa vad du skrivit i inlägget.. håller med samtliga ovanstående .. vilken effect går bössan i ?
börne skrev:Kollat om dom var skadade i den kassa burken? Samma batch brukar ju bete sig lika!
Marsi skrev:Det jag var lite ute efter är att det ser redan ut att vara justerat med PET sleeve och plast distanser. Baserat på mina erfarenheter så är det mycket möjligt att det satt en 7,5J i den.
Tinbum säljer bara fullfartsfjädrar om man väljer int det, men i detta fallet hade jag inte lagt till något utan bara bytt fjäder.
Batistuta skrev:Har du kollat kröningen av pipan?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster