Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Snart måste du lägga dem alla på golvet och ja en bild med alla på tycker jag.
Menar då samtluga matchtyskar.
Silwer skrev:Sånt har jag aldrig tänkt på.
Nåväl vore kul att se dem tillsammans, men tråkgt att man inte kan dela med sig pga stöldrisk, iofs måste de leta upp dig.
Det är ju inte en karta med adress, dvs det krävs en del totalt för att komma över luftvapen och sen försöka sälja.
Batistuta skrev:Jäkla samhälle vi lever i, men så är det.
Batistuta skrev:Silwer skrev:Sånt har jag aldrig tänkt på.
Nåväl vore kul att se dem tillsammans, men tråkgt att man inte kan dela med sig pga stöldrisk, iofs måste de leta upp dig.
Det är ju inte en karta med adress, dvs det krävs en del totalt för att komma över luftvapen och sen försöka sälja.
Det är ett minimalt jobb att kartlägga mig, det görs under en minut. Visst är det för jävligt att man drar sig för att visa sina stoltheter. Visa en och en tycker jag inte är så farligt då är det svårare att få överblick även om det går så blir det mer jobb. Det är inbrott i vår lilla by by då och då och de får ju aldrig fast tjuvarna eller tillbaka godset. De är ute ur Sverige innan någon upptäckt att ett brott begåtts. Jäkla samhälle vi lever i, men så är det.
Silwer skrev:De är fina men är de verklugen så stöldbegärluga? Jag tvekar.
Vi tycker om dem, men det ör en intressesak.
Silwer skrev:Jo men knappast pga luftvapnen, du vet att tex kiosker på en camping drar skitungar att bryta sg; n.
De har aldrig hört om dig annars.
Nu blir det lite för extremt imo.
Batistuta skrev:Silwer skrev:Jo men knappast pga luftvapnen, du vet att tex kiosker på en camping drar skitungar att bryta sg; n.
De har aldrig hört om dig annars.
Nu blir det lite för extremt imo.
Det är inga skitungar här nere i söder det är ett helt annat klientel. Någon vecka tillbaka hämtade de nya nyckellösa bilar en bit härifrån. I förra veckan rensade de småaffärer två mil bort. Inga spår och inget gods, allt försvinner utomlands på timmar.
Silwer skrev:Nåväl så ingen ska ens kunna visa bilder på sina lyftgevär?
Inte fasen följer de forumet, isf är det ju en av "oss".
Omsättningsmöjlgheterna är ju inte direkt bra hos pantbanken.
Iaf skittråkigt att inte få se bilder på klassiska luftvapen som finns nånstans.
För oss som bara kan följa med är det inget vidare, det oljas och det blåneras men det får vi aldrg se.
Silwer skrev:Tror inte de är ute efter dina lufvaoen, eller att de öht gör nn skillnad.
De ör era ögonstenar, men se till verkligheten, ett inbrott på en camping är inte för att lägga beslag på dina luftvaoen, som väl ändå inte ör där i kiosken direkt
Batistuta skrev:Lite kolvjobb på FWB 150:2 idag. Den var lackad och det vill jag ju inte ha. Den fick hänga över natten med Biltemas färgborttagning, fungerade inget vidare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster